Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Послуги

В умовах, коли багато засобів комунікацій стають неефективними або навіть неможливими, роль періодичних фахових видань як друкованих, так і електронних не варто недооцінювати.

Інформаційно-Аналітичний Центр «УПАКОВКА» продовжує активно працювати і видавати часопис, друковану та електронну версію якого вчасно отримують передплатники та фахівці пакувальної, харчової, фармацевтичної, косметичної та інших галузей промисловості; наразі готує до друку нову книгу «ПОЛІМЕРНА УПАКОВКА»; збирає взірці для ХХІV Всеукраїнських конкурсів «УКРАЇНСЬКА ЗІРКА УПАКОВКИ» та «УКРАЇНСЬКА ЕТИКЕТКА».

З 1996 р. журнал «Упаковка» читають фахівці пакувальної індустрії, харчової, фармацевтичної, косметичної та інших галузей.

Після 24 лютого 2022 р. і до закінчення війни на нашій землі журнал видається тільки в електронному вигляді. Завдяки цьому рішенню ми не втратили наших передплатників в регіонах де важко доставити друкований журнал.

 

РЕКЛАМА - це процес донесення інформації від рекламодавця до цільової аудиторії

 

Мета і Завдання реклами - спонукати представників цільової аудиторії до дії: вибору товару або послуги, здійснення покупки, а також формуванню запланованих рекламодавцем висновків про об'єкт рекламування.

 

ЗАВАНТАЖИТИ ПРОПОЗИЦІЮ

СПЕЦІАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ НА РІК

 

Реклама в журналі "УПАКОВКА" - це один з дієвих методів по просуванню продукції на ринку.

Тому що ми пропонуємо:

  • професійну подачу матеріалу
  • цільове поширення журналу
  • публікацію реклами і в друкованій та в електронній версіях журналу
  • гнучку рекламну політику з розумною системою бонусів і знижок

... і як результат - ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ

Наші читачі це Ваші клієнти: керівники, топ менеджери, головні інженери та технологи пакувальних та підприємств, що пакують харчову та нехарчову продукцію.

Публікації в журналі УПАКОВКА:

  • привернуть увагу директорів підприємств галузі.
  • донесуть інформацію до осіб, які приймають рішення.
  • слугують ефективним доповненням до інших способів просування вашої компанії і продукції на українському та закордонних ринках.

Ми забезпечимо:

  • ефективний вихід на цільову аудиторію;
  • встановлення довгострокових контактів з новими клієнтами;
  • закріплення і утримання активної позиції на ринку;
  • оперативне оновлення інформації, необхідної просунутому замовнику;
  • досягнення об'єктивних переваг у відповідному сегменті ринку;
  • оптимальне використання коштів рекламного бюджету;

Зв'яжіться з нами! Ми застосуємо всі наші знання, досвід і можливості для вирішення ваших завдань.

У журналі УПАКОВКА Ви можете опублікувати:

СТАТТІ:

  • інтерв'ю;
  • рекламну статтю, написану співробітниками редакції за матеріалами Замовника;
  • рекламну статтю, надану Замовником;

РЕКЛАМУ:

  • на обкладинках журналу;
  • в основній частині журналу;
  • у вигляді вставки зразків продукції (з паперу, картону, полімерів) або закладок;
  • в рубриках "ЖОВТІ СТОРІНКИ";
  • з доповненою реальністю;

РЕКЛАМА З доповненою реальністю

Пропонуємо скористатися наявними можливостями інноваційної реклами з «доповненою реальністю», яка вже реалізована на обкладинках та сторінках журналу «Упаковка». Компанії вже наочно продемонстрували своїм потенційним замовникам переваги своєї продукції, процес виробництва, асортимент продукції та багато іншого за допомогою відео, підключеного до рекламного блоку.

Краще один раз побачити ніж сто разів почути.

Як це працює

ЗАВАНТАЖИТИ ПРОПОЗИЦІЮ

СПЕЦІАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ НА РІК

З 2007 р. Інформаційно-аналітичний центр «УПАКОВКА» спільно з «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» видають виставкову газету, яка безкоштовно поширюється серед відвідувачів та експонентів під час проведення виставок IFFIP форуму: «Пак Експо»,«Прод Експо Україна», «Прод Тех Маш» та «Хлібопекарська та кондитерська індустрія»

Реклама в газеті – це унікальна можливість за короткий час охопити широку цільову аудиторію фахівців харчової, нехарчової промисловостей, пакувальної індустрії.

ЗАВАНТАЖИТИ РЕКЛАМНУ ПРОПОЗИЦІЮ

В газеті можна опублікувати:

СТАТТІ:

  • інтерв'ю
  • рекламну статтю, написану співробітниками редакції за матеріалами Замовника
  • рекламну статтю, надану Замовником

РЕКЛАМУ:

  • на першій сторінці газети
  • в основній частині газети
  • з доповненою реальністю
       
       
 

Інформаційно-аналітичний центр «УПАКОВКА» видає спеціалізовану літературу: книги, довідники. З 1996 року видано 13 найменувань книг загальним накладом 11,7 тис. екземплярів. Серед них «Упаковка з картону», «Упаковка в українських реаліях», «Упаковка для харчових продуктів та напоїв».

Реклама в книзі формату 160 х 235 мм, вартість 10200,00 грн. (з ПДВ)

З 2007 року Інформаційно-аналітичний центр «УПАКОВКА» разом з ГО «Клуб пакувальників» проводять конференцію «ПАКУВАЛЬНА ІНДУСТРІЯ».

Невід’ємною частиною конференції є друкована збірка доповідей спікерів кожної конференції, яка є додатком до журналу «Упаковка».

Збірка доповідей розповсюджується серед учасників конференції, а також на виставках, семінарах з пакувальної тематики та через Інформаційно-аналітичний центр «УПАКОВКА».

В збірці доповідей можна опублікувати СТАТТІ (до 10 стор. А5, вартість 4800 грн.) та РЕКЛАМУ (А5 кольорова – 6000 грн, А5 чорно/біла – 3300 грн.).

Використання Інтернету як рекламного каналу — безперечно, об’єктивна необхідність для будь-якої компанії, яка не хоче програти конкурентну боротьбу в найближчому майбутньому. Якщо бізнес ще не отримує клієнтів з онлайну, це зовсім не означає, що їх там немає.

Головна перевага реклами в Інтернеті — можливість швидкого донесення інформації про продукт або послугу цільовій аудиторії без географічних кордонів. Окрім того, можливість чіткого орієнтування дозволяють оптимізувати маркетингові бюджети і вибудувати оптимальний процес продажів.

ЗАВАНТАЖИТИ ПРОПОЗИЦІЮ                                                             СПЕЦІАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ НА РІК

 

З березня 2020 р. ми започаткували електронну газету НОВИНИ ПАКУВАЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ. 

Читацька аудиторія газети - це фахівці пакувальних компаній, підприємств харчової, косметичної, фармацевтичної  промисловостей, виробники напоїв та інших непродовольчих товарів. І якщо Ви ще не отримуєте її на свою електронну пошту, Ви можете підписатись ТУТ

РЕКЛАМА В ЕЛЕКТРОННІЙ ГАЗЕТІ, СОЦМЕРЕЖАХ

Сайт www.upakjour.com.ua створений у 2004 році і допомагає поширювати, популяризувати інформаційну діяльність Інформаційно-аналітичного центру «УПАКОВКА» за допомогою цифрових технологій.

Щоденне оновлення новин, інновацій, фахових заходів та багато іншої інформації допомагає відвідувачам сайту завжди тримати руку на пульсі пакувальних новин та досягнень.

Розміщення реклами на сайті дає можливість донести інформацію саме цільовій аудиторії.

ЗАВАНТАЖИТИ ПРОПОЗИЦІЮ

Пошуковий пакувальний В2В портал www.packinfo.com.ua створений у 2014 році.

Мета порталу – допомогти знайти інформацію про виробників та дистриб’юторів будь-якої пакувальної продукції (пакувальних матеріалів, тари та упаковки, обладнання) та послуг за декілька хвилин.

Можливий пошук за 6-ма напрямками:

  • за назвою компанії;
  • за алфавітним показчиком (зображення різних видів упаковки);
  • за назвою продукції, що упаковується (молоко, крупа, соуси тощо);
  • за назвою пакувального матеріалу (полімери, папір, метал тощо);
  • за назвою обладнання;
  • за назвою послуг;

Розміщення інформації про компанію та продукцію під час воєнного стану в Україні - безкоштовне

 

Дизайн-центр Інформаційно-аналітичного центру "УПАКОВКА" - виконує роботи по верстці і дизайну:

  • рекламних блоків для ЗМІ
  • листівок
  • грамот
  • папок
  • плакатів
  • листівок, флаєрів
  • корпоративних календарів
  • упаковки, етикетки
  • дизайн і верстка каталогу, журналу, буклету, газет

Вартість розробки дизайну поліграфії залежить від багатьох факторів. Тому ви можете відправити нам заявку з попереднім технічним завданням (посилання на brif) (ТЗ) для складання орієнтовного кошторису:

  • Вид поліграфічної продукції
  • Формат продукції
  • Кольори (повнокольоровий, ч / б)
  • Кількість сторінок
  • Які матеріали ви надасте (логотип, фото (професійні / аматорські), тексти, графіки і т.д.)
  • Ваші побажання щодо дизайну

У вартість розробки дизайну поліграфії входить:

  1. Розробка унікального дизайн-макету по ТЗ, з подальшим доопрацюванням на Ваші вимоги (не більше 3-х ревізій *).
  2. Верстка ескіза в загальній концепції дизайну.
  3. Запис на будь-які цифрові носії: CD, DVD, Flash та ін. зовнішні накопичувачі. Формати: * .PDF, * .EPS, * .CDR, * .AI, * .JPG для графічних станцій PC.

* Ревізія - це одноразова внесення комплексу змін в ескіз, на стадії створення макета.

ЗАВАНТАЖИТИ ПОРТФОЛІО

Інформаційно-аналітичний центр «Упаковка» проводить маркетингові дослідження в галузі використання пакувальних матеріалів, тари, упаковки, обладнання для різних груп товарів і харчових продуктів.

Дослідження виконуються для оцінки нинішнього стану ринку товарів і продуктів, тари і упаковки, технологій і логістичних схем, визначення перспектив розвитку ринку пакувальних матеріалів і устаткування, застосування сучасних технологій пакування в різних секторах промисловості та сільського господарства, підготовки конкретних пропозицій розвитку виробництва тари і упаковки, використання упаковки для продуктів і товарів.

Дослідження призначені для підприємств, організацій і фірм, які виробляють тару і упаковку, пакувальні матеріали та обладнання, що використовують тару і упаковку, для інвестиційних компаній, комерційних банків, що фінансують розвиток пакувальної індустрії.

Дослідження проводять провідні фахівці пакувальної індустрії України, працівники НДІ і ВНЗ України, члени Клубу пакувальників України, працівники ІАЦ «Упаковка», що мають багаторічний досвід роботи, високу кваліфікацію.

Обсяг досліджень, терміни виконання і вартість роботи визначаються при спільному складанні технічного завдання, виходячи із завдань конкретного замовника.

З результатами цих досліджень можна ознайомитися в ІАЦ «Упаковка». Там же можна обговорити всі питання щодо проведення маркетингових досліджень на ринку тари та упаковки фахівцями ІАЦ «Упаковка».