Інформаційно-Аналітичний Центр «УПАКОВКА» продовжує активно працювати і видавати часопис, друковану та електронну версію якого вчасно отримують передплатники та фахівці пакувальної, харчової, фармацевтичної, косметичної та інших галузей промисловості; наразі готує до друку нову книгу «ПОЛІМЕРНА УПАКОВКА»; збирає взірці для ХХІV Всеукраїнських конкурсів «УКРАЇНСЬКА ЗІРКА УПАКОВКИ» та «УКРАЇНСЬКА ЕТИКЕТКА».
З 1996 р. журнал «Упаковка» читають фахівці пакувальної індустрії, харчової, фармацевтичної, косметичної та інших галузей.
Після 24 лютого 2022 р. і до закінчення війни на нашій землі журнал видається тільки в електронному вигляді. Завдяки цьому рішенню ми не втратили наших передплатників в регіонах де важко доставити друкований журнал.
РЕКЛАМА - це процес донесення інформації від рекламодавця до цільової аудиторії
Мета і Завдання реклами - спонукати представників цільової аудиторії до дії: вибору товару або послуги, здійснення покупки, а також формуванню запланованих рекламодавцем висновків про об'єкт рекламування.
Реклама в журналі "УПАКОВКА" - це один з дієвих методів по просуванню продукції на ринку.
Тому що ми пропонуємо:
- професійну подачу матеріалу
- цільове поширення журналу
- публікацію реклами і в друкованій та в електронній версіях журналу
- гнучку рекламну політику з розумною системою бонусів і знижок
... і як результат - ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ
Наші читачі це Ваші клієнти: керівники, топ менеджери, головні інженери та технологи пакувальних та підприємств, що пакують харчову та нехарчову продукцію.
Публікації в журналі УПАКОВКА:
- привернуть увагу директорів підприємств галузі.
- донесуть інформацію до осіб, які приймають рішення.
- слугують ефективним доповненням до інших способів просування вашої компанії і продукції на українському та закордонних ринках.
Ми забезпечимо:
- ефективний вихід на цільову аудиторію;
- встановлення довгострокових контактів з новими клієнтами;
- закріплення і утримання активної позиції на ринку;
- оперативне оновлення інформації, необхідної просунутому замовнику;
- досягнення об'єктивних переваг у відповідному сегменті ринку;
- оптимальне використання коштів рекламного бюджету;
Зв'яжіться з нами! Ми застосуємо всі наші знання, досвід і можливості для вирішення ваших завдань.
У журналі УПАКОВКА Ви можете опублікувати:
СТАТТІ:
- інтерв'ю;
- рекламну статтю, написану співробітниками редакції за матеріалами Замовника;
- рекламну статтю, надану Замовником;
РЕКЛАМУ:
- на обкладинках журналу;
- в основній частині журналу;
- у вигляді вставки зразків продукції (з паперу, картону, полімерів) або закладок;
- в рубриках "ЖОВТІ СТОРІНКИ";
- з доповненою реальністю;
РЕКЛАМА З доповненою реальністю
Пропонуємо скористатися наявними можливостями інноваційної реклами з «доповненою реальністю», яка вже реалізована на обкладинках та сторінках журналу «Упаковка». Компанії вже наочно продемонстрували своїм потенційним замовникам переваги своєї продукції, процес виробництва, асортимент продукції та багато іншого за допомогою відео, підключеного до рекламного блоку.
Краще один раз побачити ніж сто разів почути.
Як це працює
З 2007 р. Інформаційно-аналітичний центр «УПАКОВКА» спільно з «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» видають виставкову газету, яка безкоштовно поширюється серед відвідувачів та експонентів під час проведення виставок IFFIP форуму: «Пак Експо»,«Прод Експо Україна», «Прод Тех Маш» та «Хлібопекарська та кондитерська індустрія»
Реклама в газеті – це унікальна можливість за короткий час охопити широку цільову аудиторію фахівців харчової, нехарчової промисловостей, пакувальної індустрії.
ЗАВАНТАЖИТИ РЕКЛАМНУ ПРОПОЗИЦІЮ
В газеті можна опублікувати:
СТАТТІ:
- інтерв'ю
- рекламну статтю, написану співробітниками редакції за матеріалами Замовника
- рекламну статтю, надану Замовником
РЕКЛАМУ:
- на першій сторінці газети
- в основній частині газети
- з доповненою реальністю
Інформаційно-аналітичний центр «УПАКОВКА» видає спеціалізовану літературу: книги, довідники. З 1996 року видано 13 найменувань книг загальним накладом 11,7 тис. екземплярів. Серед них «Упаковка з картону», «Упаковка в українських реаліях», «Упаковка для харчових продуктів та напоїв».
Реклама в книзі формату 160 х 235 мм, вартість 10200,00 грн. (з ПДВ)
З 2007 року Інформаційно-аналітичний центр «УПАКОВКА» разом з ГО «Клуб пакувальників» проводять конференцію «ПАКУВАЛЬНА ІНДУСТРІЯ».
Невід’ємною частиною конференції є друкована збірка доповідей спікерів кожної конференції, яка є додатком до журналу «Упаковка».
Збірка доповідей розповсюджується серед учасників конференції, а також на виставках, семінарах з пакувальної тематики та через Інформаційно-аналітичний центр «УПАКОВКА».
В збірці доповідей можна опублікувати СТАТТІ (до 10 стор. А5, вартість 4800 грн.) та РЕКЛАМУ (А5 кольорова – 6000 грн, А5 чорно/біла – 3300 грн.).