Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

На якість завжди є попит

Кривошей В.М., к.х.н.

08.01.2020

Цей вислів я прочитав у Каталозі продукції компанії Kocher+Beck, готуючись до інтерв’ю із Джоном Ференбахером, керівником напряму TecScreen. Він одразу налаштовує на можливість ознайомитись із діяльністю компанії, що будує свій бізнес на основі високого рівня інновацій, які є передумовою відмінної якості продукції для поліграфічних підприємств. Саме якість продукції, та й взагалі висока якість організації всього бізнесу забезпечили компанії Kocher+Beck провідне місце на світовому ринку.

– Джоне, компанія Kocher+Beck вже понад 50 років на ринку. Що вона являє собою сьогодні?

– Kocher+Beck була заснована Рольфом Беком і Еріхом Кохером в 1965 р. як невеликий сімейний бізнес. Компанія і зараз є сімейною. На даний момент у Kocher+Beck працює понад 500 фахівців по всьому світу, включаючи виробничі майданчики в Німеччині, Великій Британії, США та Росії.

 

– Яку продукцію виробляє Kocher+Beck?

– Наш основний бізнес – це вирубні штампи та магнітні циліндри. Крім того, ми виробляємо вирубні ножі IOC для офсетного друку, обладнання для виготовлення конвертів, автоматичні пристрої для безперервного розмотування/намотування за технологією UR Precision. І, звичайно, TecScreen – наш бізнес трафаретних сіток для ротаційного, а також захищеного друку. Ми постачаємо наші сітки для друку банкнот і цінних паперів. У цьому напрямі ми співпрацюємо з багатьма компаніями, що друкують банкноти по всьому світу, в тому числі і з Україною.

 

– Наскільки український ринок привабливий для Kocher+Beck?

– Ми прагнемо продавати нашу продукцію по всьому світу. Не має значення, великий чи маленький ринок. Я думаю, що український ринок буде рости в майбутньому. Більше того, я впевнений у цьому. На західноєвропейських ринках великого зростання вже не буде. А Україна – це ринок майбутнього.

 

– Давайте поговоримо про трафаретний друк. Які він має переваги й недоліки?

– У деяких ситуаціях вам обов’язково потрібен трафаретний друк. Наприклад, якщо дизайн потрібно роздрукувати на прозорій етикетці для темної пляшки. Або якщо ви хочете мати рельєфне лакове зображення на етикетках для горілки чи вина, щоб відчути літери на дотик. Велика перевага трафаретних сіток – це універсальність: сьогодні ви друкуєте кольорове зображення, завтра – біле, а післязавтра – знову кольорове. Ви не можете зробити так за допомогою струменевого принтера. Всі друкарські процеси мають свої переваги й недоліки. Трафаретом не можна виконати растровий друк.

За останні пару років бізнес трафаретних сіток Kocher+Beck зростає дуже швидко. Сітки TecScreen дуже добре відомі на ринку. 

 

– Сучасні тенденції розвитку упаковки – це індивідуальність, невеликі тиражі та великий асортимент. Як трафаретний друк пристосований до цих тенденцій?

– Це те, що ми бачимо в косметичній промисловості зараз. Раніше, 10-15 років тому, такі компанії, як Procter&Gamble, друкували свої етикетки протягом трьох-п’яти років без будь-яких змін. Тепер вони змінюють їх кожні шість місяців: нова упаковка, новий дизайн, ще щось нове. Але вони досі використовують трафаретний друк. Для нас це плюс, тому що їм потрібно більше сіток.

 

– Джоне, як Ви можете оцінити нинішній рівень українських друкарень як споживачів вашої продукції?

– Для мене це складне питання. Я ніколи не був в українських поліграфічних компаніях, лише в одній, що друкує банкноти. Однак я думаю, що українські друкарі стоять недалеко від їхніх колег в Польщі чи Румунії. Врешті-решт, ми всі друкуємо однакові етикетки на схожому обладнанні, використовуючи однакові фарби. Не має значення, в яку поліграфічну компанію ви зайшли на цій планеті – ви знайдете преси від Nilpeter, Gallus, Mark Andy, фарби – від Flint чи Siegwerk, сітки – від Kocher+Beck, Gallus Отже, світ етикеток – це маленька родина, в якій усі пов’язані.

 

– Якими Ви бачите тенденції розвитку упаковки в Західній Європі?

– На даний момент є велика дискусія щодо полімерів. І я впевнений, що зміни відбудуться. Тому що не можна витрачати таку кількість матеріалів, які вже створили великі острови в океанах.

 

– Я не поділяю думку, що полімерна упаковка шкідлива. Це один із найефективніших способів збереження продукції. Чи потрібно нам відмовлятися від використання полімерної упаковки? Чи ж просто належним чином сортувати та переробляти відходи?

– У сучасному світі відійти від полімерів неможливо. Великим брендам у харчовій промисловості потрібна полімерна упаковка. Ви вже не можете загорнути продукцію просто в папір, як 50 років тому назад. І якщо ви п’єте каву, то всередині паперових стаканів є полімерний шар.

Я думаю, що нам потрібно працювати над тим, як зменшити використання полімерів в упаковці, але якщо в них є потреба, то слід подумати про те, як їх зібрати та переробити.

 

– Джоне, дякую за розмову. Бажаю гарного бізнесу на українському ринку. Маю надію, що сучасні розробки компанії Kocher+Beck знайдуть місце на українських поліграфічних підприємствах.