Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

30 років досвіду та лідерства

06.08.2024

 

Univest – експерт у розробці пакувальних рішень та виробництві упаковки для фуд­індустрії. Сама назва компанії вже давно стала синонімом якості та інновацій. Упродовж 30 років компанія Univest підтверджує свої позиції на ринку, не лише задовольняючи потреби клієнтів, але й стабільно дотримуючись стандартів екологічності та стійкості. Редакція звернулася до Володимира Кудряшова, генерального директора компанії, з пропозицією ознайомити читачів журналу з її історією й досвідом успішної діяльності на пакувальних ринках України та інших країн. До того ж нашим читачам буде цікаво дізнатися, що протягом 20 років Володимир Кудряшов керує благодійним фондом «Фастівчани», який опікується обдарованими дітьми, родинами, які потребують медичної допомоги, а компанія Univest фінансово підтримує місцевий футбольний клуб, дитячу баскетбольну команду та бере участь в екологічних і соціальних ініціативах Фастова.

 

Валерій Кривошей

 


 

– Володимире, журнал вітає колектив компанії з 30-річчям. Поділіться, будь ласка, історією такого потужного успіху компанії на пакувальному ринку.

 

– Кожна велика історія стартує з маленького кроку. «Компанія «Юнівест Маркетинг» розпочала свою діяльність 28 червня 1994 р. Засновники поставили амбітну мету: стати лідером на ринку видавничо-поліграфічної галузі України.

 

Підприємство почало роботу як перший видавець журналу агробізнесу «Пропозиція». Більш ніж 20 років Univest був одним із лідерів поліграфічної галузі України, друкуючи та видаючи найвідоміші журнали, каталоги, періодичні видання.

 

У 2014 р. компанія стала займатися виготовленням блістерного й картонного паковання для фармацевтичної, харчової, косметичної й хімічної промисловостей. Із 2015 р. тренди ринку (популяризація вуличної їжі та фастфуду «to go») сприяли створенню нового напряму діяльності – випуску одноразового посуду з паперу та картону. Компанія знову продемонструвала свою здатність адаптуватися до нових умов. Більше того, у той час, коли багато підприємств лише починали розуміти важливість екологічних рішень, Univest уже робив перші кроки в напрямі стійкого виробництва.

 

Основою успіху компанії Univest на пакувальному ринку є створення інноваційної й безпечної пакувальної продукції для фуд-індустрії з турботою про людей та довкілля.


 

– Кілька слів про сьогодення компанії.

 

– Сьогодні Univest – це виробничий комплекс та логістичний центр на території 4 га у м. Фастові. До комплексу загальною площею 19 тис. м2 входять виробничі цехи, склади й офісні приміщення.

 

Прямі поставки сировини та матеріалів, високі стандарти якості, сучасне обладнання та технічна база виробництва дозволяють орієнтуватися на актуальні потреби ринку, бажання замовників і захист довкілля. Наші працівники професійно, якісно й креативно створюють одноразовий екологічний паперовий посуд, забезпечуючи споживачів безпечною тарою.

 

Серед клієнтів Univest – служби доставки, вендингові компанії, заклади швидкого харчування, кінотеатри, виробники морозива та солодощів не лише в Україні, але й у країнах Європи. В асортименті – стакани для напоїв, полімерні, паперові та пресовані целюлозні кришки, відра для морозива й попкорну, супники, салатники та інші види пакувальної продукції для фастфудів.

 

Компанія Univest щорічно підтверджує високі стандарти якості всіх виробничих процесів і підготовки персоналу. Univest сьогодні – це 1700 клієнтів в Україні та за кордоном, виробництво 24/7, експорт у 15 країн Європи, співпраця із всесвітньо відомими брендами (Reeva, Three Bears, McDonalds, KFC).

 

– Володимире, в чому ж усе-таки секрет таких успіхів на ринку?

 

– Якщо сказати коротко, то наше лідерство підтримують інновації. Завдяки безперервним інвестиціям у дослідження та розвиток Univest впроваджує найсучасніші технології й методи виробництва. Однією з перших в Україні компанія почала використовувати матеріали для виробництва паковання, придатного до переробки та компостування. Виробництво із замкнутим циклом, використання екологічних матеріалів, мінімізація відходів, зменшення викидів CO2 та встановлення сонячних електростанцій – це лише частина заходів, що впроваджуються на підприємстві.

 

Нові проєкти, спрямовані на вдосконалення екологічних рішень і розширення асортименту продукції, дають змогу Univest ще більше зміцнити свої позиції на ринку. Головною метою компанії є створення безпечної для довкілля та людини пакувальної продукції, яка б відповідала вимогам сучасного споживача.

 

 

– Відомою є соціальна відповідальність компанії. Кілька слів про ваші проєкти в цьому напрямі.

 

– Із 2023 р. компанія Univest стала партнером Фундації Дому Рональда МакДональда, допомагаючи матеріально родинам, що перебувають у сімейних кімнатах при лікарнях. До того ж із початком повномасштабної війни засновники компанії постійно співпрацюють із Save Ukraine – єдиною неурядовою організацією, яка регулярно організовує рятувальні місії, щоб повернути депортованих дітей, евакуювати із зони бойових дій найбільш вразливі верстви населення.

 

За 30 років «Компанія «Юнівест Маркетинг» пройшла довгий шлях від амбітного стартапу до визнаного лідера ринку екологічного паперового паковання в Україні. Досвід, інноваційний підхід та незмінна прихильність до екологічних принципів продовжують підтверджувати надійність і безперервний розвиток компанії.

 

 

– Володимире, дякую за таку приємну та змістовну розмову. Від імені пакувального товариства вітаю компанію Univest із 30-річчям діяльності на пакувальному та поліграфічному ринках. Бажаю колективу компанії так тримати!