Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Історії успіху

M. Agness, HYBRID Software, США

02.02.2022

Цифрові друкарські машини зробили революцію в упаковці, забезпечивши яскравий колір і створивши нову парадигму версій та налаштувань. Однак, незважаючи на інновації, упаковка із цифровим друком не завжди пропонувала рішення у всьому діапазоні розмірів і накладів. Цифрові пакувальні рішення Georgia-Pacific Hummingbird® подолали цей бар’єр, випустивши препринт-рулони із цифровим друком для повного спектру потреб клієнтів – від спеціальних версій до щоденних великих накладів.


«GP Hummingbird дійсно був створений у Georgia-Pacific Color-Box, одному з найбільших постачальників гофролітографії в Північній Америці», – згадує Роберт Сіей, віце-президент Digital Print Solutions, Georgia-Pacific. «Вони зробили щось інноваційне. Вони почали працювати на препринтом, до якого додавалися ламінатори та планшетні висікальні машини, – і вийшли на ринок гофри». Також у них з’явилася цифрова друкарська машина HP PageWide T400, яка доповнювала інше обладнання. У компанії вже були ламінатори, де з рулонів або аркушів можна було виготовляти багатошаровий картон, а її заводи друкували препринт на офсетних рулонних машинах. Тепер, маючи всі інструменти в одному місці, вони отримали можливість одразу після друку на T400 перейти до виготовлення продукції. «Цифрова широкорулонна машина дозволила нам взятися за друк високої графічної якості зовсім по-іншому. Пізніше ці зміни сформували окремий бізнес», – додає Роберт Сіей.

 

GP Hummingbird тим самим довела, що цифровий друк може бути ефективною альтернативою офсетному друку. Коли було анонсовано машину HP T1100, компанія GP Hummingbird була першим постачальником упаковки в Північній Америці, яка використовувала цифровий широкорулонний препринт шириною 110 дюймів для великих накладів. Нещодавно GP Hummingbird оголосила про купівлю HP PageWide T1190 Press, найбільшого в світі обладнання для цифрового оформлення гофрованої упаковки, що забезпечить компанії охоплення клієнтів у країні зі сходу до заходу. Цей крок створить необхідне резервування, гарантує масштабування виробництва і дасть змогу GP Hummingbird покращити час виконання, одночасно зменшуючи витрати на доставку та логістику.

 

«Велика частина нашої цінної пропозиції – це ефективність ланцюжка поставок. Ми можемо допомогти різним гофроконвертерам швидко обробляти великі обсяги. Легше відправити препринт-рулони, ніж коробки», – зауважує Роберт Сіей. «Будь-хто може замовити наші рулони, але ми орієнтуємося на тих, хто вміє працювати з препринтом. Інженери з упаковки на місці можуть допомогти оптимізувати макети та розгортки упаковки».

Врахування різних клієнтських можливостей
Обслуговуючи багато конвертерів, GP Hummingbird має враховувати робочий процес кожного з них. Клієнти передають графічні макети, які, можливо, раніше друкувалися флексографським способом, але в майбутньому їх хочуть друкувати цифровим способом. При цьому ілюстрація може бути квадратною або прямокутною. Потрібно також визначити, якою буде обробка та які вимоги до самої коробки.

 

Після схвалення макета необхідно підготувати розгортку для друку. Листи повинні бути розкладені для висікального елемента конкретного гофроагрегата. Наприклад, у гофроагрегатах зазвичай використовують ротаційне висікання. Розгортка, створена для планшетного висікання, потребує обрізування краю та наявності бокових полів для захоплення заготовки.

 

Загалом потрібно передбачити вплив на роботу на трьох рівнях: перший – бачення клієнта, другий – вимоги друку, третій – врахування допусків при роботі на гофроагрегаті та висікальній машині. Потрібно визначити, який вигляд матиме цей макет і як змусити клієнта його затвердити. Компанія GP Hummingbird хотіла створити автоматизоване рішення.

 

Весь процес створення макета та розгортки вимагає, щоб їх затверджували одночасно. «Іноді макет уже готовий, але розгортка змінюється, тому що заготовка піде на інший гофроагрегат або потрібно трохи змінити клапан. Це робить затвердження макета несинхронізованим з роботою зі створення розгортки», – зауважує Роберт Сіей. Спочатку процес був ручним та інтенсивним, із безліччю перехресних перевірок, щоб переконатися, що нічого не зміниться та не вимагатиме коригувань.


Бізнес-модель GP Hummingbird специфічна. «Наш початковий робочий процес не міг бути підлаштований під наші потреби, що досить швидко почало нас обмежувати», – розповідає Роберт Сіей. «Оскільки в нас були цифрові машини HP, ми купили інтерфейс SmartStream. Нам потрібні були інструменти, які можна було б адаптувати під наші потреби. Ми інвестували в PACKZ і CLOUDFLOW від HYBRID Software і отримали потрібний нам гнучкий робочий процес». Цей робочий процес використовується для полегшення роботи над файлами та забезпечення стандартизації операцій. Це стає досить важливим, враховуючи всю роботу, що відбувається в цеху. «Чим більше точок дотику, тим більше можливостей для помилок. Перше, що ми зробили, – це розгорнули робочий процес разом із нашим програмним забезпеченням для HP та керування графікою», – додає Роберт Сіей. «Завдання полягає в тому, щоб зрозуміти, що ви хочете робити, і керувати впровадженням робочого процесу як проєктом із програмного забезпечення. Допомагало те, що ми могли налаштувати все в нашому централізованому центрі в Цинциннаті».

Комплексний підхід до процесу
GP Hummingbird розбиває робочий процес на три групи: програмування та інтеграція; використання інструментів редагування; вироблення рішення для створення готового до друку PDF-файлу. Робочий процес прив’язується до системи обробки замовлень, коли створюється дизайн продукту. При цьому можна брати за основу існуючий дизайн, який можна змінювати, або існуючу розгортку, або будь-що з них.

 

Втручання людини може призвести до відсутності послідовності. «У нас є структурований процес, тому ми можемо довіряти тому, що відбувається в нашій системі», – каже Дейв Фокс, менеджер із графіки GP Hummingbird. Компанія створює PDF-файли, які автоматично обробляються з усуненням різних неточностей під час встановлення завдання для друкарської машини. Прикладом є автоматизоване позначення міток для ліній розрізання і висікання для гофроагрегата чи висікальної машини.


Робочий процес виконує всі традиційні додрукарські завдання, як-от попередня підготовка та трепінг, а також деякі інші, більш складні. Наприклад, GP Hummingbird може розпізнати штрих-код і замінити його, підлаштовуючи під будь-який спосіб друку. Якщо потрібно, вносяться зміни до файлів з урахуванням того, що буде відбуватися при друці або на гофроагрегаті. Вона також контролює колірну карту, налаштовує її та порядок накладення кольорів тощо. Стандартизуючи та автоматизуючи перелічені функції в одній програмі, система значно полегшує створення готового до друку PDF-файлу. «Ми отримуємо різні файли з різних місць. Вони приходять із різними проблемами. Є багато речей, які ми можемо виправити автоматично», – продовжує Дейв Фокс.


Компанія GP Hummingbird вважає за краще називати свою систему перевірки графічним порталом, а не порталом клієнта чи постачальника, оскільки йдеться про керування всім графічним процесом. Таким чином, він може запропонувати швидкі рішення щодо зміни макета. Наприклад, суцільна заливка може коштувати дорожче при використанні цифрового друку. GP Hummingbird запропонує економічно ефективні альтернативи, які графічно кращі, а також може показати приклади того, як вони виглядатимуть. Клієнти переглядають можливі варіанти он-лайн. Якщо хтось хоче внести зміни, про це не потрібно повідомляти електронною поштою. Клієнти можуть позначити правки он-лайн і затвердити їх, спрощуючи весь процес.

 

Крім того, можна створювати та коригувати повторювані файли без впливу на схвалений макет. За допомогою шаблонів накладання повторюваних елементів на існуючі макети відбувається швидше та підвищує узгодженість від макета до макета, оскільки всі позначки вже розміщені та затверджені.

 

Ключ до процесу – можливість зв’язати сервер завантаження з робочим процесом на друкарській машині, щоб файли можна було автоматично надсилати на друк із зазначенням часу. Існує єдине місце для надсилання всіх повідомлень щодо проєкту, що зменшує трафік електронної пошти та пропонує учасникам команди основний простір для перевірки інформації щодо всіх зразків для друку. Члени команди можуть відстежувати, які роботи були затверджені та відправлені на друк.

Повний робочий процес
Під час пандемії COVID-19 завдяки серверу HYBRID графічні дизайнери GP Hummingbird мали змогу працювати з дому й залишатися ефективними. «Ми справді не пропустили жодної помилки. Це багато значить», – стверджує Сіей.

 

Доставка зразків і проб може затягнути термін виконання замовлення, але деякі клієнти все одно хочуть на місці провести перехресні перевірки. Правда, під час COVID-19 їх було менше. Онлайн-перевірка спростила процес і полегшила роботу для багатьох клієнтів.

 

Програмне забезпечення усунуло ряд потенційних помилок. Це має значення, оскільки клієнти хочуть, щоб ланцюжок поставок був ефективним. «Наші спеціалісти з додрукарської підготовки можуть ефективно нормалізувати виробничі файли за третину часу, з меншою кількістю обхідних шляхів і проблем, пов’язаних із компонентами файлів. Ми полегшили багато початкових графічних робіт, зробивши додрукарську підготовку Hummingbird настільки спрощеною, що одна людина легко впорається з роботою двох або трьох, використовуючи більш традиційні інструменти накладання», – говорить Сіей.

 

«Гофроагрегат чи ланцюжок поставок постійно змінюються. Нам потрібно бути динамічними. Багато складних рішень оточують обробку. Який у вас є допуск на висічку або якою має бути розгортка? Наприклад, один потужний клієнт використовує нас для роботи, яка динамічно змінюється. Коли дизайн вже готовий, нам потрібно надрукувати завдання швидко і за дуже конкретними специфікаціями», – продовжує він. «Для однієї роботи може знадобитися рулон шириною 70 дюймів, а для іншої – 80 дюймів. Якби в мене не було робочого процесу від HYBRID Software, управляти було б важче».

 

«Однією з ключових цінностей нашого робочого процесу є гнучкість. Цифровий друк буде змінюватися та розвиватися. Ми також хочемо змінювати та розвивати наш набір програмного забезпечення. Крім того, ми хочемо запропонувати кращий досвід для наших клієнтів. Це справді зводиться до думки: «Чи можу я контролювати їхні дизайни? Чи можу я контролювати робочий процес? Чи можу я дати клієнтам гарантії, що це буде виконано структуровано?» Оскільки наш робочий процес надзвичайно гнучкий, адаптивний і забезпечує високу якість роботи, тепер він надзвичайно цінний для нашого бізнесу та наших клієнтів», – підсумовує Сіей.

(Надруковано з дозволу International Paper Board Industry)

 

Програмне забезпечення HYBRID Software та друкарські машини НР можна придбати в офіційного дилера, компанії «Уніпринт» uniprint.ua