Збори Клубу пакувальників
Р.А. Сиротенко, Клуб пакувальників, м. Київ
02.02.2022
19 січня 2022 р. відбулася звітно-перевиборча конференція громадського об’єднання Клуб пакувальників, якому саме виповнилося 25 років. 24 грудня 1996 р. 20 пакувальних підприємств України зібралися, щоб заснувати своє громадське об’єднання, а 24 квітня 1997 р. Клуб пакувальників отримав свідоцтво про державну реєстрацію. Детальніше про шлях Клубу протягом чверті століття читайте в цьому номері журналу (с. 5–10). Враховуючи епідеміологічну ситуацію, конференція цього року була проведена в режимі онлайн і зібрала представників 60 % компаній – членів Клубу пакувальників.
На конференцію Клубу було винесено звіт про роботу в 2019-2021 рр., звіт ревізійної комісії та вибори керівної ради, президента та ревізійної комісії. Про роботу Клубу пакувальників звітувала Вероніка Халайджі, президент Клубу. Її доповідь містила інформацію про всі напрями роботи Клубу. Серед них головний інформаційний важіль – журнал «Упаковка» як друкований орган Клубу. За звітний період у 18 номерах журналу було опубліковано 235 статей, 25 з яких висвітлювали заходи Клубу, a 11 – роботу підприємств – членів Клубу пакувальників. Крім того, було підготовлено та випущено вісім збірок доповідей і тез доповідей на конференціях, проведених Клубом. А всього Клуб організував та провів за звітні три роки 12 конференцій та семінарів, на яких було зроблено 109 доповідей та були присутні понад 2 тис. фахівців. До цього потрібно додати ще чотири виставкових газети загальним накладом 21 тис. примірників, які розповсюджувалися на виставках «Пак Експо» та «Пласт Експо».
Пропагуючи упаковки та етикетки українського виробництва, Клуб пакувальників у 2019–2021 рр. провів конкурси на кращу упаковку та етикетку, в яких взяли участь 42 українські компанії, які представили 142 зразки, та студенти-дизайнери 13 вузів України із 129 упаковками. У 2021 р., враховуючи сучасні тенденції на ринку упаковки, було запропоновано додаткові призи «Українська ЕкоЗірка» та «Українська зірка креативу». Приз «Українська ЕкоЗірка» отримала упаковка групи компаній «Пак Груп».
Важливим заходом Клубу було проведення конкурсів «Золотий каштан» серед студентів 12 вишів на кращу наукову роботу. Вони представили 69 дослідницьких робіт. За результатами конкурсів відбулися студентські конференції з доповідями переможців.
Протягом трьох років Клуб організовував участь українських компаній у міжнародних конкурсах на кращу упаковку WorldStar Awards, які проводить WPO. У них взяли участь 26 зразків упаковки, з яких дев’ять зразків стали переможцями. Їх представили члени Клубу пакувальників «Авентин», «Юнівест Маркетинг», Pack Group і компанії «Аріс», «Інпак» та «Ізмаїльський КПК».
У 2020 р. Клуб пакувальників оновив свою сторінку в Інтернеті. Він також має сторінки в соцмережах Facebook, LinkedIn, Twitter та Instagram, де активно публікує новини Клубу, перепощує повідомлення, які публікують члени Клубу.
У своїй доповіді Вероніка Халайджі розповіла і про роботу з інформування членів Клубу про різноманітні заходи, презентацію членів Клубу, участь у семінарах та стажуванні, про спонсорство заходів, які проводить Клуб пакувальників, та про плани роботи Клубу в наступні роки.
Зі звітом ревізійної комісії Клубу пакувальників виступила її член Марина Тертиця.
В обговоренні доповідей на конференції взяли слово Олександра Романенко («МоноПак»), Олександр Вороновський (Pack Group), Аркадій Пєтухов (КПІ), Емілія Макоревич (Анфол»), Євген Бондар (Goracio) та Тетяна Божко (КНУКіМ). Вони позитивно відзначили роботу Клубу, особливо інформаційні проєкти: видання журналу «Упаковка» та проведення конференцій і семінарів. Важливою була пропозиція при організації конференцій вибирати актуальні теми, першорядні для пакувальної спільноти. Було підтримано роботу Клубу з університетами та студентами – майбутніми фахівцями пакувальної справи. До речі, як сказав Євген Бондар, саме така діяльність допомогла йому залучити до роботи в компанії молодого дизайнера.
Присутні на конференції члени Клубу обговорили фінансовий стан громадської організації та погодилися з пропозицією збільшити членські внески та знайти нові можливості для фінансової підтримки інформаційних проєктів, які виконує Клуб пакувальників.
Учасники конференції прийняли рішення з питань, які обговорювали, підтримавши роботу Клубу в 2019–2021 рр., затвердивши звіт ревізійної комісії та побажавши в наступні роки активізувати роботу серед членів Клубу, посилити їх інформування та допомогу в просуванні їхньої продукції на ринках.
На конференції одноголосно на наступні три роки президентом Клубу пакувальників було обрано Вероніку Халайджі. До складу керівної ради Клубу були обрані Євген Бондар (Goracio), Олександр Гавва (НУХТ), Ольга Грищук («Сегежа Оріана Україна»), Валерій Кривошей (ІАЦ «Упаковка»), Роман Кулик («Новопак СВ»), Замір Начкебія («Базис»), Вероніка Халайджі (ІАЦ «Упаковка»). Членами ревізійної комісії переобрані Марія Курля («Деметра Одис»), Сергій Петренко («Техноком»), Марина Тертиця (КМКЯ).
Наприкінці конференції президент Клубу пакувальників Вероніка Халайджі подякувала всім присутнім за співробітництво, активну участь безпосередньо на конференції та побажала більш активної роботи протягом наступних років.