Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Екологічна етикетка

02.02.2022

 

Як розумна екологічна етикетка може зменшити вуглецевий слід від упаковки для харчових продуктів

 

Останніми роками люди різного віку по всьому світу виходять на вулиці та вимагають від урядів і корпорацій дій щодо зміни клімату. Ймовірно, тепер наші колеги на перерві на каву також обговорюватимуть глобальне потепління так само, як це роблять політики на конференціях найвищого рівня.

 

Ця тема приходить у наші вітальні разом із надзвичайно популярними емоційними документальними фільмами, як-от «Життя на нашій планеті» сера Девіда Аттенборо. Цей фільм серйозно попереджає про наслідки від відсутності негайних заходів для усунення шкоди, яку людина завдає планеті, зокрема від лісових пожеж, вирубування лісів, танення льодовиків та забруднення пластиком.


Дедалі більше ми звертаємо увагу не лише на те, що міститься в продуктах, які ми споживаємо, але й на те, як ці продукти упаковані. Споживачі, а нині й інвестори очікують, щоб корпорації відповідально вкладали свої кошти та вживали відчутних заходів задля зменшення вуглецевого сліду та досягнення проголошених цілей. І ми готові їм допомогти: згідно з опитуванням, проведеним Boston Consulting Group на замовлення Trivium Packaging, 74 % з нас готові платити більше за сталі рішення.

 

Чи можемо ми пакувати товари ефектно та екологічно?
Коли бренди визначають, до яких заходів вони можуть вдатися задля досягнення своїх цілей щодо сталості, вибір упаковки та етикетування відіграє важливу роль. Етикетки зазвичай становлять лише невеличку частину ваги паковання, але водночас вони є найвагомішою складовою з погляду як позиціонування цінностей бренду та власне його іміджу, так і наочної демонстрації прихильності ідеям сталого розвитку.

 

Попри те що кількість фасованих продуктів, які ми споживаємо, продовжує зростати – до речі, разом з утвореними відходами – вибір «екологічно-дружніх» матеріалів для етикеток є швидким і простим способом зробити дієві кроки в правильному напрямку. І при цьому виконання цих кроків не потребує компромісу щодо дизайну чи презентабельності етикетки.

 

Провідний постачальник самоклейних матеріалів для етикеток UPM Raflatac допомагає розробникам упаковки та брендам зустріти ці виклики, пропонуючи для етикеток матеріал Forest FilmTM, виготовлений із повністю (на 100 %) відновлюваної деревної сировини, сертифікованої за системою сталого споживання ISCC по всьому ланцюжку створення вартості, що дає змогу брендам поступово відмовлятися від полімерних плівок на основі викопної сировини.

 

Пропозиція лінійки матеріалів RAFNXT+ – це ще один спосіб підвищити сталість упаковки. Організація Carbon Trust підтвердила, що ці матеріали сприяють пом’якшенню кліматичних змін.

 

Етикетки лінійки RAFNXT+ потребують менше сировини, електроенергії та води та утворюють менше відходів протягом свого життєвого циклу порівняно зі звичайними етикетками; одночасно знижуються викиди парникових газів, що утворюються при виробництві та транспортуванні. Вони демонструють відчутний позитивний вплив на скорочення викидів вуглецю та підвищення спроможності лісів поглинати парникові гази. Крім того, вони виготовляються з використанням деревини із сертифікованих Радою FSC лісів, керованих із дотриманням принципів сталого менеджменту, і можуть постачатися з паперовою основою, виготовленою з перероблених матеріалів, щоб і далі зменшувати вирубування лісів та витрати природних ресурсів.

 

Кліматичні зміни очевидні для всіх нас та викликають занепокоєння. Проте є деякі конкретні кроки, які можна зробити в нашому повсякденному житті, щоб змінити ситуацію на краще, і не в останню чергу тим, як ми пакуємо та маркуємо наші харчові продукти. Як каже добре відомий слоган мережі Tesco, «кожна дрібниця допомагає».

 

Щоб дізнатися більше про те, як зробити відчутний внесок у пом’якшення кліматичних змін, використовуючи чутливі та водночас сталі рішення етикетування харчових продуктів, завантажте безкоштовний посібник UPM Raflatac.