Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Обгортки, коробки, пакети… для солодощів

Валерій Кривошей, головний редактор

06.08.2024

Пригадую своє дитинство, коли в 40–50-х рр. минулого століття в нашому домі з’являлися цукерки. Частіше це було на свята або коли наближався чийсь день народження. Пам’ятаю передноворічні дні: прикрашаючи ялинку, на її гілки чіпляли цукерки на нитках. Але потім відбувалося щось дивне: ці цукерки кудись зникали, ледве дотягуючи до Нового року! Згадую також, як збирали обгортки від цукерок, які називали фантиками. Їх колекціонували, а ще була така опулярна в дітей гра у «фантики», яка вела свою історію ще з дореволюційних часів. За даними експертів вітчизняного кондитерського ринку, українці завжди вірили в могутню силу солодощів, які, на їх думку, можуть допомогти пережити кризові ситуації.

 

Варто згадати, що у всі часи українські виробники солодощів радували споживачів своєю вишуканою продукцією. Кондитерські вироби в українських родинах завжди додавали настрою, їх чекали в дарунках та за святковими столами, вони мали особливий попит у споживачів будь-якого віку.

 

Для сучасного споживача солодощів важливу роль відіграє різноманітна упаковка, яка сьогодні не тільки забезпечує безпечне й надійне їх зберігання, але й задовольняє попит найприскіпливіших серед них. У цьому можна пересвідчитися в кондитерському відділі будь-якого українського супермаркету. Яскрава, змістовна та зручна упаковка із солодощами привертає увагу всіх: від малечі, для якої це можливість задовольнити свої примхи, до тих їх прихильників, які у своїх шухлядках мають жерстяні та картонні коробки з домашніми дрібницями – з них колись ласували печивом та цукерками, а тепер вони нагадують про ті приємні часи.

Дякую за розуміння та підтримку
Валерій Кривошей