Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Упаковка для молочної продукції: пляшки, пакети і не тільки

08.02.2024

Українці завжди полюбляли молочні продукти. Цьому сприяли географічне розташування й природні умови України. Численні технології переробки молока, опановані населенням та промисловістю, часто з використанням національних рецептів та народних традицій, дають змогу виробляти вершкове масло, тверді сири, сметану, кефір, ряжанку та інші продукти, які майже щодня споживаються в кожній українській родині.

 

Згідно з фізіологічною нормою, кожен українець повинен щорічно вживати 380 кг молочної продукції в перерахунку на молоко. На жаль, за оцінкою експертів, реальне споживання становить 140 кг, тобто майже в три рази менше, ніж фізіологічна норма.

 

Майже до середини ХХ ст. молоко й молочні продукти фасували в скляні пляшки або продавали на розлив. Сьогодні для цього є широкий асортимент різної за конструкцією, формою, розмірами упаковки, виготовленої з різних пакувальних матеріалів. Але, як завжди, в кожного виробника молочної продукції під час вибору упаковки виникають свої проблеми.

 

Сучасний споживач молочної продукції вимагає, щоб упаковка була практичною, зручною, інформативною та дешевою. Зважаючи на ці вимоги, можна очікувати вдосконалення пакувальних матеріалів для подовження терміну зберігання продукції, мінімізації витрат пакувального матеріалу на одиницю продукції, урізноманітнення форм і конструкцій упаковки з використанням функціональних засобів для підвищення зручності споживання продукції, збільшення обсягів упаковки для разового споживання продукції, використання різноманітних засобів захисту продукції від підробки, нанесення на упаковку більших обсягів інформації про продукцію для споживача.

 

Дякую за розуміння та підтримку

 

Головний редактор
Кривошей В.М., к.х.н.