Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Хліб, цукерки, упаковка…

Валерій Кривошей, головний редактор

02.02.2022

На перший погляд, важко об’єднати ці три об’єкти, але це тільки на перший погляд. Ми їх об’єднали в головну тему цього номера – «Упаковка для хліба, хлібобулочних та кондитерських виробів» – через те, що сьогодні ці вироби поєднані саме упаковкою, без якої їх важко знайти на полицях магазинів.

 

«Хліб усьому голова», як кажуть у народі. В українській сім’ї він присутній на столі під час кожного частування. А кондитерські вироби в українських родинах завжди додавали настрою, їх чекали в подарунках та за святковим столом, вони мали особливий попит у споживачів будь-якого віку.

 

Сучасна упаковка для цієї продукції на українському ринку не тільки зберігає її від псування, але й інформує споживача. До того ж вона є безпечною та зручною для користування. Із погляду вартості вона задовольняє різні верстви населення з різним «гаманцем».

 

Сучасні пакувальні матеріали, технології та обладнання для пакування й поліграфічного оформлення хлібобулочної та кондитерської продукції перевернули наші уявлення про можливості її зберігання та споживання. Це особливо помітно, якщо озирнутися на 30-40 років та зробити прості порівняння. І все це насамперед через використання сучасної упаковки.

 
Дякую за розуміння та підтримку

Головний редактор
Кривошей В.М., к.х.н.