Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Пляшки, банки, бег-ін-бокси… для напоїв

04.10.2024

 

Згідно з дослідженнями вчених, доросла людина за добу втрачає 2,5 л води і стільки ж випиває за ту саму добу, а за рік ця кількість становить 900 л. Таким чином, доросла людина 60–70 років за все своє життя випиває 55–65 т води, тим самим підтверджуючи відомий вислів: «без води – ні туди і ні сюди». Загалом усі напої поділяють на мінеральну воду, соки, безалкогольні, слабоалкогольні, алкогольні напої та пиво. Перші три види належать до продукції повсякденного попиту та щоденного корисного споживання. Інші, можливо, і приємніші, але не завжди корисні, особливо якщо їх вживають у значній кількості, без міри та щодня.

 

Сьогодні в багатьох областях України, особливо через воєнні дії росії, мешканці відчувають дефіцит якісної питної води. Тому забезпечення населення України якісною мінеральною водою, соками та іншими безалкогольними напоями є невідкладним завданням держави й бізнесу.

 

Основними ознаками, за якими споживачі розрізняють напої різних виробників, є упаковка та її графічне оформлення. Всі звикли купувати напої в упаковці звичної, відомої форми, не приділяючи достатньої уваги графіці. Але цьому прийшов кінець. Потреба в зручній упаковці змусила виробників напоїв змінити своє ставлення до звичної упаковки та перейти для деяких видів напоїв на полімерні пляшки й пакети з багатошарового комбінованого картону. Це світова тенденція, якої дотримуються й українські виробники.

 

Щоб забезпечити упаковкою виробників різноманітних напоїв, пакувальна індустрія має одним пострілом убити двох зайців. З одного боку, задовольнити бажання споживачів бачити індивідуально оформлену упаковку для напоїв, та ще й з додатковими функціями, як-от зручність у користуванні упаковкою. З іншого боку, споживачі напоїв усе більше відчувають екологічну відповідальність і демонструють потребу у використанні не тільки екологічних пакувальних матеріалів та упаковки, а й технологій їх виготовлення. Такий баланс пакувальна індустрія може втримати лише в разі впровадження нових стратегій розвитку упаковки й використання ефективних технологій та обладнання.

 

Дякую за розуміння та підтримку

 

Головний редактор
Кривошей В.М., к.х.н.