Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Про «Анфол» зблизька

28.07.2021

 

Ця наша зустріч мала відбутися ще навесні минулого року, але їй завадила пандемія Covid-19. Замість неї відбулася онлайн-розмова, матеріал про яку було надруковано в журналі «Упаковка», 2020, № 3, с. 6–8.

 

Червень 2021 р. дозволив подорожувати, і от я у Вінниці й заходжу до компанії «Анфол», яку вже багато років очолює Андрій Ценделін. Мої перші враження – порядок, чистота, чітка організація. Кожен працівник, починаючи з охоронця, знає та чітко виконує свої функції, немає метушні, усі – біля своїх робочих місць.

 

Щоб зайти до цехів виробництва – інструктаж під підпис, спеціальний одяг (тут виготовляють упаковку для харчових продуктів). Нарешті чергова зустріч з Андрієм Ценделіним, тепер уже віч-на-віч, хоча тут, на «Анфолі», секретів не тримають. Всі працюють заради виготовлення якісної упаковки для різноманітної харчової продукції, використовуючи сучасні безпечні пакувальні матеріали, технології та обладнання для виготовлення упаковки.

 

Про все це йшлося в нашій розмові з Андрієм Ценделіним, основні ідеї якої наші читачі, маю надію, використають на свій розсуд.

 

Валерій Кривошей, к.х.н.

 

 

 

– Андрію, рік тому в інтерв’ю онлайн Ви говорили, що плани в компанії амбітні: збільшити обсяги виробництва, впровадити нові технології та підвищити якість продукції. Сьогодні я пропоную поговорити про реалізацію цих планів.

 

– На жаль, обсяги в нас не дуже збільшилися, і для цього є об’єктивні причини. Вони не пов’язані з нашими можливостями. Швидше, це проблеми наших клієнтів, у яких обсяги виробництва впали. Пандемія вплинула на виробництво багатьох видів продукції. Однак при цьому дійсно збільшився асортимент продукції, для якої ми розробили нові конструкції упаковок.

 

Певною мірою в цьому нам допомогла нова екструзійна лінія виробництва компанії з Нідерландів. І хоча пандемія і тут затримала своєчасний її пуск (отримали в серпні, а запустили в кінці грудня), тепер ми отримали можливість переробки відходів, що дає змогу зменшити собівартість нашої продукції.

 

 

 

– Що ще нового з’явилося на виробництві?

 

– У нас є конструкторський відділ, який перевантажений поточною роботою. Інструментальна ділянка, на якій виготовляємо форми для наших термоформувальних машин. За рахунок цього підтримуємо реалізацію різних видів упаковки на необхідному рівні. Є нові ідеї, які будемо реалізовувати найближчим часом.

 

 

 

– А який стан справ з якістю продукції?

 

– На наш погляд, якість упаковки – це відповідність зразку, який підписаний замовником. Тут все: відтінок кольору, правильне формування, потрібні розміри й жорсткість, відсутність вкраплень, вм’ятин та інших дефектів. Ми постійно проводимо навчання наших фахівців, розробляємо нові інструкції, які сприяють дотриманню технологічних процесів, контролюємо сировину, від якої дуже залежить якість упаковки.

 

 

 

– Тепер про матеріали, які ви використовуєте. Яка перспектива кожного з них: ПП, ПЕТФ, ПС, ПВХ?

 

– ПС – це наш «найстаріший» і «найдобріший» матеріал, який, на жаль, просто не має тих властивостей, які хотілося б мати. ПС поступається місцем ПП і ПЕТФ. Правда, один клієнт, який замовляє упаковку з ПС, ще залишився. Використовуємо ПП і ПЕТФ – в залежності від того, для якої продукції упаковка застосовується.

 

Є вироби, які можна виготовляти як з ПП, так і з ПЕТФ. Зараз склалася така ситуація, що вироби з ПЕТФ, завдяки зміні співвідношення його вартості до ПП на ринку, робити набагато вигідніше. І тому багато виробів переводимо саме на ПЕТФ.

 

Сьогодні багато наших замовників добре розбираються в упаковці та чітко знають, що їм треба, з якого матеріалу і для якої продукції.

 

 

 

– Андрію, яку роль відіграє оформлення вашої упаковки, що в ній є такого особливого, що приваблює вашого клієнта?

 

– Завдяки тому, що ми самі розробляємо дизайн упаковки, це не тільки здешевлює підготовку виробництва, але і зменшує час на цю підготовку. Самі розробляємо креслення оснастки, самі виготовляємо її. Нашим замовникам це вигідно, тому що дешевше. Якщо необхідно зробити якісь зміни в конструкції упаковки, то вони швидко вносяться і швидко допрацьовуються - це теж зручно.

 

 

 

– Така комплексність послуг (свої конструктор, дизайнер, оформлення, виготовлення форм – все своє) відрізняє вас від конкурентів?

 

– Перше, що запитує сьогодні замовник, – це ціна: «Скільки це буде коштувати?». Відповідь проста: «Що «це»?». І тоді починаємо розбиратися, що «це»... Зрештою, всіх все одно насамперед цікавить ціна. А потім уже все інше: час на виготовлення, терміни й стабільність поставок… Є підприємства, орієнтовані просто на ряд продукції, які виробляють у великій кількості. І багато чого не пропонують клієнту, їм це не треба. Іншими словами, все диктує ринок.

 

 

 

– Те, що зараз іде атака на полімерну упаковку, впливає якось на ваших клієнтів, на використання ними полімерної упаковки?

 

– Ні, це ніяк не пов’язано. Полімери дуже складно замінити, і на полицях магазинів ми бачимо до 90 % полімерної упаковки, а може, навіть і більше. Альтернативи все одно немає. Альтернативою повинна бути утилізація, переробка використаної упаковки. Тому про це навіть мови не йде. До того ж у нашій компанії практично всі відходи виробництва, а їх чимало при термоформуванні утворюється, ми переробляємо та використовуємо. Тим самим допомагаємо зберегти довкілля, роблячи його чистішим.

 

 

 

– Андрію, я дякую Вам за цю розмову. Думаю, що вона значно доповнила минулорічне інтерв’ю. Удачі Вам і всьому колективу «Анфолу» в реалізації намічених планів розвитку.