Споживча упаковка – основа всієї пакувальної справи
Валерій Кривошей, головний редактор
05.02.2021
Пакети, пляшки, банки, коробки та інші види упаковки з різних пакувальних матеріалів, у яких ми купуємо харчові продукти, напої та промислові товари, професійною мовою називається «споживчою упаковкою». Ця упаковка безпосередньо контактує з упакованою продукцією, тому до неї, як і до пакувальних матеріалів, з яких вона виготовлена, висуваються певні вимоги.
По-перше, це зберігання продукції без втрат та псування протягом визначеного терміну, та ще й із забезпеченням її безпечності. До речі, і сама упаковка має бути безпечною для людини та довкілля.
По-друге, вона повинна бути інформативна для споживачів, та ще й носієм маркетингових і рекламних функцій.
По-третє, споживча упаковка повинна бути зручною: при фасуванні продукції, транспортуванні та зберіганні на складах, у супермаркеті та в домашніх умовах, а найголовніше – для споживача при споживанні продукції й користуванні товарами.
Нарешті, на додаток до всіх перелічених вимог споживча упаковка має бути економічною – з використанням найменш можливої кількості матеріальних та енергетичних ресурсів.
Саме до такої упаковки для кожного
виду продукції намагаються наблизитися її розробники, використовуючи системний, компромісний підхід. Про деякі результати такого підходу читайте на сторінках цього номеру в статтях і матеріалах із позначкою «Головна тема».
Головний редактор
Кривошей В.М., к.х.н.