Інтерактивні технології в сучасному дизайні упаковки
О.В. Ганоцька, к.мист., А.А. Тимошенко
04.10.2024
У наш час існує велика кількість різноманітних видів упаковки, що провокує споживачів ставати дедалі вимогливішими та здатнішими до активної взаємодії з ними. Крім того, сама упаковка стала засобом для переживання, гри, мислення та вірусування у віртуальному середовищі, що сприяє присутності та просуванню брендів у цифровому світі. Як зазначає у своєму дослідженні Надія Величко, «термін «інтерактивність» наразі не має однозначного визначення. Він з’явився у технічній сфері для описування взаємодії користувача з комп’ютером. Такий тип трактування інтерактивності через відносини між користувачем і машиною лежав в основі ранніх визначень терміну. Однак, хоча взаємодія між користувачем і комп’ютерною системою є важливим аспектом інтерактивності, вона сама по собі недостатня для охоплення концепції інтерактивності на сьогоднішній момент. Зараз термін «інтерактивність» вийшов за межі суто технічної сфери й не обмежується лише віртуальним світом, як і саме явище інтерактивності». Інтерактивний дизайн відповідає на цю зміну, даючи можливість отримати досвід, що адаптується під індивідуальні потреби споживачів та надає їм контроль над взаємодією з продуктом. Термін «інтерактивне паковання» з’явився на початку ХХІ ст., а поняття «інтерактивність» являє собою спосіб організації системи, за допомогою якої відбувається взаємодія об’єкта із суб’єктом.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал