Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

СВІТОВИЙ РИНОК ГОФРОУПАКОВКИ ПОВЕРТАЄТЬСЯ НА ТРАЄКТОРІЮ ЗРОСТАННЯ

09.05.2024

Smithers очікує серйозних змін, оскільки світовий ринок гофроупаковки вартістю 231,7 млрд доларів США повернеться до траєкторії зростання.

 

Глобальний попит на тарний картон і гофрокартон зустрінеться з низкою викликів і змін у динаміці ринку протягом наступних п’яти років. У новому звіті про ринкові дані «Майбутнє глобальної гофроупаковки до 2029 року» від компанії Smithers  їх професійно сформульовано та визначено кількісно.

 

Опублікований глибокий аналіз змін потужностей, цін на целюлозу та попиту кінцевих споживачів показує, що у 2023 році світове виробництво тарного картону становило 183,4 млн т, що на 4% менше, ніж у 2022 році. Він був перероблений у приблизно 165 млн т гофрокартону (що на понад 7% менше порівняно з 2022 роком) вартістю 224,4 млрд доларів. Це відображає кінець періоду перебоїв у світовому постачанні, який почався в 2020 році з Covid-19, який характеризувався порушенням глобальної логістики, що вплинуло на попит, та коливаннями цін, що призвели до великих запасів і подальшого скорочення запасів.

 

Тепер Smithers може прогнозувати незначне зростання впродовж 2024 року зі збільшенням вартості до 231,7 млрд доларів. Після цього почнеться ширше відновлення світового попиту із середньорічним зростанням (AGR) 2,5% за обсягом. Це дозволить світовим обсягам гофрокартону досягти 190 млн т у 2029 році; вартість на ринку зросте на 3,7% AGR до 277,6 млрд доларів США за постійними цінами.

 

Багато великих постачальників тарного картону вже інвестували в збільшення потужностей, що проявиться в низьких показниках роботи протягом більшої частини прогнозованого періоду Smithers. Це спонукає до кроків, які перекроюють комерційний ландшафт для гофрокартону із чотирма із шести найбільших переробників у всьому світі: Smurfit Kappa/WestRock (вересень 2023 року), DS Smith/International Paper (квітень 2024 року), що передбачає злиття на багато мільярдів доларів. Інші фірми раціоналізують свою діяльність, відкладаючи подальші інвестиції, встановлюючи додатковий час простою або навіть закриваючи старі фабрики й заводи з виробництва коробок.

 

У 2024–2029 роках попит на гофроупаковку буде відрізнятися в 13 різних секторах кінцевого використання, визначених Smithers. На упаковку та транспортування харчових продуктів припадало понад 46% споживання гофрокартону протягом 2023 року, що є відносно постійним рівнем з 2016 року, але очікується, що до 2029 року цей показник дещо зміниться до 47%. Це включатиме новий сплеск гофрокартону для оброблених харчових продуктів, хоча зростання в секторі свіжих продуктів і продуктів буде повільнішим, а сектор електротоварів, як очікується, матиме найпривабливіше зростання обсягів.

 

Для гофрованих матеріалів відкриваються численні можливості. Їх придатність до переробки означає, що бренди та законодавці надають їм перевагу не лише під час транспортування, але й для первинної упаковки, спрямованої на споживача. Це штовхає переробників до тонших рифлених коробок преміумкласу, які можуть конкурувати зі складними коробками в таких секторах, як косметика, кондитерські вироби та побутова електроніка.

 

Такі законодавчі акти, як нещодавно затверджений Регламент ЄС щодо упаковки та відходів упаковки (PPWR), відкривають інші можливості. PPWR заборонить певні формати одноразових полімерних виробів до 2030 року, включно з упаковками для продуктів меншого обсягу, а також плівки для групової упаковки напоїв та їжі. Подібний потенціал існує у сферах громадського харчування, оскільки ефективні покриття, що не містять PFAS, можуть бути вбудовані в наявні лінії з виробництва гофрокартону.

 

Прогнозується, що продажі роздрібної упаковки (RRP) також швидко зростуть через зростання популярності бюджетних продуктових мереж на розвинених ринках і зростання роздрібної інфраструктури в Азії. У деяких випадках переробники отримають вигоду від встановлення нового покоління високопродуктивних струменевих друкарських машин для гофрокартону, які вироблятимуть більш якісну індивідуальну RRP.

 

Це ж обладнання можна використовувати, щоб отримати вигоду від постійного зростання кількості вантажовідправників електронної комерції. У поєднанні з дизайнерськими інноваціями вони можуть створювати візуально привабливі коробки, орієнтовані на споживача, які покращують брендинг і забезпечують чудову віддачу споживачам.

 

«Майбутнє глобальної гофроупаковки до 2029 року» від Smithers поєднує в собі експертний ринковий, комерційний і технічний аналіз для створення детальних ринкових прогнозів. Його повний набір даних із понад 350 таблиць і малюнків визначає потужність, пропозицію та попит як на тарний картон, так і на перероблений гофрокартон, як за вартістю, так і за обсягом.

 

Джерело: Smithers