Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ПОЛІГРАФІЧНА ГАЛУЗЬ ПРОДОВЖУЄ РОЗВИВАТИСЯ

28.05.2024

У вівторок, 28 травня, починає свою роботу виставка drupa 2024. Відвідувачів чекають у виставковому центрі Messe Düsseldorf до п’ятниці, 7 червня 2024 року.

 

Поліграфічна галузь продовжує розвиватися в усьому світі. У минулому фінансовому році обсяг продажів у цьому секторі склав понад 837 млрд євро. «Наша галузь розвивається, і в неї також є майбутнє», – каже Томас Шиманн (Thomas Schiemann), керуючий директор Асоціації друку та паперових технологій VDMA.

 

У дослідженні Smithers «Майбутнє глобального друку до 2028 року» галузеві аналітики припускають, що світова поліграфічна індустрія досягне середньорічного зростання з поправкою на інфляцію понад 2,1% протягом наступних п’яти років після того, як протягом останніх п’яти років зростання становило 1,1%. Цей розвиток, за словами Шиманна, відбуватиметься переважно в сегментах етикеток та упаковки.

 

У Німеччині приблизно 6900 друкованих та медіакомпаній із 110 000 співробітників заробили близько 17,6 млрд євро. «Ніщо не працює без друку. Німеччина продовжує мати найбільший газетний ринок у Європі, розсилки є найважливішим маркетинговим інструментом роздрібної торгівлі, ринок упаковки зростає, а кожен супермаркет є вітриною для поліграфічної промисловості», – каже Кірстен Хоммельхофф (Kirsten Hommelhoff), керуючий директор BVDM, перед початком drupa в Дюссельдорфі.

 

drupa є найбільшою у світі виставкою технологій друку й нараховує 1642 експоненти з 52 країн. На 11-денному заході очікується приблизно 200 000 відвідувачів із понад 180 країн. Майже 75% клієнтів зараз приїжджають з-за кордону. Цими цифрами drupa підкреслює свою позицію як найважливішого центру світової індустрії друку, каже Сабіна Гелдерманн (Sabine Geldermann), директор drupa, Portfolio Print Technologies Messe Düsseldorf: «drupa об’єднує в одному місці глобальний асортимент інноваційних технологій, останні розробки ринку та інформацію». drupa займає весь виставковий центр Дюссельдорфа на площі понад 140 000 м² у 18 залах.

 

Цього року ключовими трендами й темами будуть цифровізація, стійкість та автоматизація виробництва. У цьому VDMA бачить додаткові можливості для зростання, каже Шиманн: «Галузь має гарні перспективи на майбутнє, але її потрібно підготувати. Навряд чи будь-яка інша тема є такою важливою для нас на drupa 2024 і в усій машинобудівній галузі, як стійкість не лише з погляду екології, але й з економіки. Тому ми раді створити міжгалузеву платформу для обміну, обговорення та передачі знань для майбутнього поліграфічної та паперової промисловості за допомогою нашої Touchpoint Sustainability».

 

Загалом 30 глобальних гравців і партнерів, у тому числі німецькі компанії, такі як Heidelberger Druckmaschinen, Koenig & Bauer, Kurz, Tesa та Voith, демонструватимуть новітні енергозберігаючі технології друку та виробництва на Touchpoint Sustainability.

 

Як і в інших секторах промисловості, поліграфічний сектор бореться із браком кваліфікованої робочої сили. Як показує галузеве дослідження BVDM за 2023 рік, поліграфічна галузь уже багато років страждає від браку (кваліфікованої) робочої сили. Поряд зі зростанням вартості робочої сили, понад 50% компаній вважають нестачу кваліфікованої робочої сили однією з найбільших проблем. Додайте до цього високі ціни на енергоносії та бюрократичну тяганину. Тому в drupa є численні ініціативи асоціацій та університетів, спрямовані на просування кар’єри в поліграфічній галузі.

 

Джерело: Messe Düsseldorf