Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

МАЙБУТНЄ ПАКЕТІВ ДО 2029 РОКУ

24.05.2024

Smithers підготувала всебічний аналіз чинників і тенденцій ринку пакетів, конкурентної структури, ланцюжків поставок і технологічних інновацій до 2029 року.


Очікується, що у 2024 році глобальне споживання такої упаковки складе 620,5 млрд одиниць. Прогнозується, що протягом 2024–2029 років воно зростатиме на 4,0% щорічно приблизно до 754,0 млрд одиниць.

 

Із дослідження можна дізнатися:

  • як пакети можуть містити додаткові функції, такі як зіп-застібки та повзунки, носики та ручки;
  • як зростання попиту на упаковану їжу та напої в поєднанні з економічною ефективністю та зручністю вплине на ринок пакетів;
  • як такі інновації, як підвищення швидкості технологічного обладнання й скорочення часу нагрівання в ретортах, вплинуть на виробництво пакетів.

 

Цей звіт охоплює три типи пакетів: стійкі, плоскі та високобар’єрні.

 

Стійкі пакети виготовляють із гнучкої плівки або ламінованого матеріалу з трьох частин, завдяки чому вони можуть стояти. Звичайні стійкі пакети – це пакети з термозвареними нижніми горизонтальними вставками.

 

До ринкових даних включено такі типи плоских пакетів: пакети-подушки (заднє або центральне запечатування); мішечки з трьома сторонами та мішечки з чотирма сторонами.

 

Термін «пакети-подушки з високою бар’єрністю» застосовується до упаковок, виготовлених із гнучких плівок (металізованих, непрозорих і прозорих), товщина яких менш ніж 250 мкм, зі швидкістю пропускання кисню (OTR) 5 см³/м²/день (плівки 25 мкм) при 23°C або нижче та 0% відносної вологості (RH), швидкість пропускання водяної пари (WVTR) <5 г/м²/день (плівки 25 мкм) при 38°C і 90% RH.

 

Цей звіт базується на широких первинних і вторинних дослідженнях. Первинне дослідження складалося з інтерв'ю з постачальниками матеріалів, переробниками та експертами, обраними з ключових ринків. Це було підтверджено вторинними дослідженнями у формі широкого аналізу літератури, опублікованих даних, офіційної державної статистики, даних внутрішніх і міжнародних торговельних організацій, вебсайтів компаній, галузевих звітів, статей у галузевій пресі, презентацій та відвідування торгових заходів.

 

Джерело: Smithers