МАЙБУТНЄ УПАКОВКИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ДО 2029 РОКУ
13.12.2024
В останньому дослідженні Smithers «The Future of E-commerce Packaging to 2029» досліджується ринок упаковки для електронної комерції, що швидко розвивається, і вивчається, як споживчі вимоги в поєднанні з бажанням бренду створити найкращу можливу взаємодію з клієнтами сприяють зростанню.
Базуючись на основних нових первинних дослідженнях, звіт окреслює основні події, що відбуваються в цьому швидко мінливому просторі, і визначає конкретні ринкові та технологічні можливості до 2029 року.
- Зараз світовий попит на упаковку для електронної комерції становить 75,3 млрд доларів.
- Гофроупаковка має найвищий темп зростання – 9,5% щорічно до 2029 року.
Електронна комерція стосується будь-яких комерційних операцій, які здійснюються через Інтернет, мережі мобільного зв’язку або торгові онлайн-платформи. Взаємодія в електронній комерції може відбуватися як бізнес-споживач (B2C), бізнес-бізнес (B2B), споживач-споживач (C2C) або рідше споживач-бізнес (C2B).
У цьому звіті розглядається розмір ринку упаковки для електронної комерції з прогнозом зростання протягом наступних п’яти років, сегментований за матеріалом, типом упаковки, кінцевим використанням і географією.
Ключові питання:
- Чи відреагувала пакувальна галузь на вимоги до стійких рішень і чи впроваджуються вони на ринку упаковки для електронної комерції?
- Як нові правила впливають на тип упаковки, що використовується в електронній торгівлі?
- Як зміни в потребах в упаковці впливають на зростання регіонального ринку?
- Які нові технології допомогли вирішити проблеми в пакувальній галузі електронної комерції?
Джерело: Smithers