Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

БАГАТОРАЗОВИЙ VS ОДНОРАЗОВИЙ ПОСУД

10.11.2021

 

Незалежне дослідження показує, що перехід ресторанів швидкого обслуговування (QSR) на багаторазовий посуд буде еквівалентно додаванню 1 млн бензинових автомобілів на європейських дорогах.

                                     

Публікація оновленої оцінки життєвого циклу (LCA), що порівнює одноразовий та багаторазовий посуд, є важливим внеском у розуміння рушійних сил досягнення циркулярності з низьким рівнем викидів вуглецю та забезпечення того, що рішення, які впливають на майбутнє Європи, ґрунтуються на доказах.

 

LCA, проведений на замовлення Європейського альянсу паперової упаковки (EPPA) і виконаний Ramboll, провідною світовою незалежною інженерною, дизайнерською та консалтинговою компанією, порівняв вплив на навколишнє середовище багаторазового та паперового одноразового посуду, який використовується для обідв в ресторанах.

 

Європейські ресторани швидкого обслуговування (QSR) сьогодні. Було виявлено, що, всупереч поширеній думці, багаторазовий посуд має значно більший вплив на навколишнє середовище, ніж паперові одноразові системи в областях, які суттєво впливають на зміни клімату.

 

Використовуючи нещодавно доступні дані, Ramboll оновив своє початкове дослідження, опубліковане в січні 2021 року, і прийшов до висновку, що система багаторазового посуду генерує в 2,8 рази більше еквіваленту викидів CO2, ніж одноразова система на паперовій основі, і споживає в 3,4 рази більше прісної води в сучасних QSR. Причина полягає в кількості енергії та прісної води, необхідної для миття та сушіння використаного посуду та відповідності стандартам, необхідним для запобігання перехресному зараженню, що є ще більш важливим під час глобальної пандемії.

 

Подальший аналіз цих результатів показав, що повний вплив на клімат, пов’язаний з переведенням харчування в магазинах на багаторазове використання в європейських QSR, буде еквівалентним додатковим 1 млн бензинових автомобілів на європейських дорогах. Кількість прісної води, яка використовується для миття багаторазового посуду, дорівнюватиме потребам у прісній воді міста з населенням 750 тис. чоловік. Це суперечить цілям, поставленим як Зеленим порядком денним ЄС, так і ООН, і викликає серйозне занепокоєння, оскільки перешкоджає реальній потребі у боротьбі зі зміною клімату сьогодні та прогресу, який досягає пакувальна промисловість у розробці екологічно життєздатних рішень для пакування. Huhtamaki закликає ЄС та інші глобальні інституції використовувати такі докази, як Ramboll LCA для прийняття рішень, щоб забезпечити найкращі можливі рішення як для споживачів, так і для навколишнього середовища.

 

Оновлене дослідження також показало, що збільшення переробки паперових одноразових речей ще більше зменшує їх вплив на навколишнє середовище, особливо в порівнянні з багатьма продуктами багаторазового використання, які не підлягають переробці або мають низький рівень переробки. Наприклад, піднявши коефіцієнт переробки паперового одноразового посуду з 30%, використовуваних у дослідженні Ramboll, до 70%, перевага паперової упаковки у споживанні прісної води збільшується з 3,4 до 228 разів.

 

Ерік Ле Лей, президент бізнес-сегменту компанії Huhtamaki Fiber Foodservice Europe-Asia-Oceania і нинішній президент EPPA, сказав: «Незважаючи на широко поширені помилкові уявлення, сьогоднішні наукові дані дають чіткі докази того, що багаторазове використання несе значний екологічний тягар. Виходячи з реальних даних, більше немає жодних сумнівів у тому, що одноразова упаковка для харчових продуктів на паперовій основі забезпечує значно кращі екологічні результати. Нам слід припинити гру у здогадки щодо екологічно життєздатних рішень, довіритися науці та працювати разом, щоб зробити нашу економіку круговою. Належна інфраструктура для переробки паперової одноразової упаковки допоможе Європі досягти циркулярного циклу з низьким вмістом вуглецю та досягти цілей Зеленої угоди».

 

Джерело: Huhtamaki