STEEL FOR PACKAGING EUROPE – ЦЕ НОВИЙ БРЕНД APEAL
09.07.2024
Steel for Packaging Europe оголосила про своє перетворення з APEAL (Асоціація європейських виробників сталі для упаковки), позначаючи важливу віху на шляху організації.
Ця зміна супроводжується динамічною назвою та свіжим логотипом, які відображають суть циркулярності сталі та властивої їй багаторазової переробки в замкнутому циклі виробництва матеріалу.
Заснована в 1986 році, асоціація Steel for Packaging Europe представляє п'ять основних європейських виробників пакувальної сталі: Acciaierie d'Italia AS, ArcelorMittal, Tata Steel, thyssenkrupp Rasselstein та US Steel Košice.
Стів Клаус (Steve Claus), генеральний секретар Steel for Packaging Europe, сказав: «Після тривалих консультацій із нашими зацікавленими сторонами ми ухвалили нову назву та логотип, які допоможуть краще відобразити притаманну сталі матеріальну здатність вироблятися, відтворюватися, народжуватися та відроджуватися безперестанку.
Пропонуючи надійне та універсальне рішення для надійного пакування продуктів харчування та інших товарів, сталева упаковка відіграє життєво важливу роль у збереженні продуктів без потреби в охолодженні, збільшуючи термін придатності до 5 років і зменшуючи відходи. Ці властивості роблять її зразковим матеріалом для економіки замкнутого циклу».
Він додав: «З огляду на те, що у 2021 році 78,5% сталевої упаковки було перероблено, сталь залишається найпоширенішим пакувальним матеріалом для продажів у Європі, що свідчить про її унікальні властивості та спільні зусилля зацікавлених сторін у всьому ланцюжку створення вартості для підтримки замкнутого циклу обробки матеріалів».
У рамках ребрендингу Steel for Packaging Europe запустила новий вебсайт www.steelforpackagingeurope.eu.
Платформа служить динамічним центром, демонструючи циркулярність, гнучкість дизайну та універсальність сталевої упаковки. Крім того, вона висвітлює останні інновації в галузі, зокрема альтернативу безхромної пасивації, надає уявлення про позицію галузі щодо низки політичних та екологічних питань, а також розповідає про сміливе бачення сталеливарної промисловості ЄС щодо досягнення вуглецевого нейтрального майбутнього до 2050 року.
Пан Клаус підсумував: «Оскільки Європейський Союз перебуває в процесі переходу до циркулярного майбутнього, наша оновлена ідентичність позиціонує нашу галузь як активного учасника розвитку сталого пакувального середовища. Разом ми готові сформувати зелену економіку завтрашнього дня».
Джерело: STEEL FOR PACKAGING EUROPE