QR-КОДИ ВСТАНОВЛЮЮТЬ ЗВ'ЯЗОК МІЖ СПОЖИВЧИМ ПОПИТОМ І ПРОЗОРІСТЮ
28.03.2024
На думку GlobalData, бренди повинні використовувати цифрові канали для передачі інформації про продукт на упаковці.
Нещодавнє опитування, проведене GlobalData, показало, що більш ніж половина споживачів у Великій Британії вважають корисною можливість отримати доступ до точки походження та інформації про сталий розвиток за допомогою QR-коду на упаковці.
12 березня 2024 року міністр навколишнього середовища Великої Британії Стів Барклі (Steve Barclay) представив законодавство про маркування харчових продуктів із молока, м'яса та птиці.
Під час консультації розглядалося, як підвищити прозорість інформації про джерела інгредієнтів. Запропоновані ініціативи включають метод маркування виробництва та маркування країни походження. Це було насамперед реакцією на заходи уряду Великої Британії, спрямовані на підтримку фермерів та сприяння справедливості по всьому ланцюжку створення вартості.
На цьому тлі споживачі все частіше віддають перевагу QR-кодам на упаковці для отримання інформації про продукт, згідно з даними GlobalData, однієї з провідних компаній з обробки даних та аналітики.
Рамсі Багдаді (Ramsey Baghdadi), споживчий аналітик GlobalData, сказав: «Довіра є ключовим аспектом вибору споживчих товарів у Великій Британії. Тому для брендів важливо чітко повідомляти деталі виробничого шляху, включаючи походження та методи виробництва.
«Якщо політика маркування, запропонована Стівом Барклі, буде реалізована, це буде розумною перемогою для місцевих виробників, оскільки більш ніж третина (38%) споживачів у Великій Британії вважають продукти, адаптовані до регіону/культури, необхідними/приємними. Однак це не вплине на продажі фермерів, оскільки не розповідає детальну історію шляху ланцюжка поставок».
Результати опитування
Опитування, проведене GlobalData, показало, що більш ніж половина (56%) споживачів у Великій Британії заявили, що вони вважають надзвичайно/зовсім/трохи корисним, якби доступ до точки походження та інформації про сталий розвиток можна було отримати за допомогою QR-коду на упаковці.
«Політика Стіва стане позитивним кроком у створенні прозорішого ланцюжка поставок. Однак ще більше можна було б зробити за допомогою оцифрованих рішень, таких як QR-коди, щоб відобразити сучасну поведінку споживачів і залежність від технологій смартфонів, – додав Багдаді. – У довгостроковій перспективі бренди повинні використовувати цифрові канали для передачі інформації про товар на упаковці, оскільки покупці часто використовують смартфони для перегляду інформації перед покупкою. Це дасть можливість забезпечити довіру споживачів до бренду, які дізнаються детальні факти про виробництво та місцевість».
Джерело: Labels&Labeling