Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ТЕНДЕНЦІЇ В УПАКОВЦІ

29.11.2021

Клуб пакувальників, який є членом WPO з 1998 р., отримав від Всесвітньої організації пакувальників друге видання довідкового посібника «Звіт про тенденції упаковки World Star Award 2021» (Packaging Trends Report World Star Award 2021).

 

Звіт містить вичерпний огляд глобальних макротенденцій на основі досліджень Mintel та Euromonitor, а також тенденцій пакування для різних секторів пакувальної індустрії, згідно з тим, що було відмічено увагою серед переможців - зразків упаковки на конкурсі WorldStar 2021.

 

Ліліам Бензі, редактор та фахівець з упаковки, керівник з питань преси та комунікацій WPO у Звіті відзначила 4 ключові можливості для брендів, які можливо вивчити за допомогою упаковки:

  • Розуміння ланцюгів поставок з точки зору етики та інгредієнтів набуває більшого значення завдяки технології.
  • Упаковка може бути «моментом істини» завдяки чітким і простим повідомленням від брендів.
  • Споживачі знають про свій цифровий відбиток і це викликає занепокоєння щодо того, хто має доступ до їхніх даних і як вони використовуються, а упаковка може допомогти у контролі конфіденційності.
  • Бренди, які пропонують індивідуальні продукти, а також ті, які тестують і відстежують зміну фізичного стану споживачів, пропонують споживачам більше впевненості, ніж товари, які вони купують і використовують, принесуть їм користь.

 

 

Також у Звіті наведено деякі рекомендації для ланцюга створення вартості упаковки в результаті тенденцій, помічених в упаковках та проаналізованих для створення цього «Звіту про тенденції пакування»:

  • відповідальність – це нова стійкість;
  • співпраця в галузі сталого розвитку + кругова економіка;
  • розуміння революції у зміні пакувальних матеріалів та ланцюга поставок;
  • залишатися в електронній комерції незважаючи ні на що;
  • упаковка повинна відстежувати дані споживачів;
  • майбутнє: цифрове + сенсорне;
  • берегти те, що добре (їжу, природу та людей);
  • переробка + перероблений вміст разом;
  • розширена відповідальність споживача є ключовою;
  • менше інформації і більше інформації призводить до зміни історії.

 

Більш детально зі «Звітом про тенденції упаковки» можна ознайомитись натиснувши на обкладинку: