Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ВПЛИВ ВІКУ ЛЮДИНИ НА СТАВЛЕННЯ ДО УПАКОВКИ

10.09.2024

Міжгалузевий альянс з упаковки та навколишнього середовища (AVU) хоче відобразити розвиток циркулярності упаковки FMCG за допомогою щорічного моніторингового дослідження. Із цією метою Інститут маркетингових досліджень Yougov опублікував репрезентативне опитування.


Різні рішення для пакування яблук

За даними AVU Packaging Monitor, інтерес до неупакованих продуктів переважно не залежить від віку. Фрукти, овочі та особливо хлібобулочні вироби часто купують без упаковки.

 

Літні люди, як правило, надають більшого значення розділенню відходів у домашньому господарстві, тоді як молоді люди, як правило, обирають екологічнішу упаковку.

 

Для першого випуску дослідження Інститут маркетингових досліджень Yougov провів репрезентативне опитування 2000 споживачів у Німеччині в червні від імені AVU.

 

У всіх вікових групах розділення сміття є важливим для чотирьох із п’яти респондентів. Голова AVU Карл Домінік Клеппер (Carl Dominik Klepper) вважає це доказом того, що робота зі зв’язків з громадськістю, яку проводить Der Grüne Punkt як колишній монополіст на ринку ліцензування, діє й сьогодні. «Тепер нам також потрібно зацікавити молодь розділенням відходів, щоб історія успіху переробки упаковки продовжилася в цій країні», – пояснює Клеппер.

 

Фрукти та хлібобулочні вироби бажані без упаковки
Що стосується тенденції платити за екологічнішу упаковку, то вікова структура протилежна: майже вдвічі більше людей віком до 35 років, ніж людей старших за 45 років, схильні погоджуватися на вищі ціни. Проте майже половина відмовляється платити за це більше. Навпаки, зацікавленість покупців у купівлі неупакованих продуктів повсякденного попиту значною мірою не залежить від віку: більш ніж половина опитаних спеціально купують неупаковані товари принаймні іноді, щоб уникнути пакування, а 29% роблять це навіть часто або дуже часто. Фрукти, овочі та особливо хлібобулочні вироби часто купують без упаковки.

 

Дані про упаковку та переробку були зібрані Товариством дослідження ринку упаковки (GVM). За даними експертів, у 2022 році рівень переробки всіх матеріалів зріс на 0,5% порівняно з попереднім роком – до 74,6%. Для полімерної упаковки дослідники GVM фіксують навіть зростання вище за середнє (на 2,4 відсоткових пункти) – до 65,9%.

 

Загальний обсяг упаковки склав 19 млн т, або на 3,4% менше, ніж попереднього року. Відповідно до GVM, загальний тоннаж може впасти ще на 9% до 2030 року. Карл Клеппер вважає, що менша та легша упаковка, розширення пропозицій для багаторазового використання та циклічні обмеження споживачів є основними чинниками подальшого скорочення. Відтепер AVU Packaging Monitor щорічно відображатиме розвиток ставлення споживачів, а також обсяг і переробку упаковки.

 

AVU (раніше AGVU) із 1986 року бере на себе відповідальність за упаковку продукту та прагне до її екологічно чистого та ресурсозберігального використання й переробки. AVU представляє весь ланцюжок створення вартості: від пакувальної галузі, виробництва споживчих товарів і роздрібної торгівлі до дуальних систем, компаній з утилізації та переробників.

 

Джерело: FACHPACK