УЯВЛЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ПРО СТАЛИЙ РОЗВИТОК У ХАРЧОВІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ
15.11.2024
Споживачі в усьому світі мають різні погляди на екологічність, а також ставлення до найважливіших проблем і впливових дій. Кілька запитань щодо глобальної стійкості є важливими. Які питання сталого розвитку є найкритичнішими для споживачів у всьому світі? Як споживачі можуть покращити екологічність удома? Що кажуть споживачі про роль компаній у вирішенні проблем сталого розвитку? Наскільки споживачі обізнані про інноваційні методи ведення сільського господарства для підвищення стійкості? Що думають споживачі про стійкість у м’ясній та молочній промисловості?
До глобальної стійкості входить здоров'я планети
Вплив зміни клімату на глобальне навколишнє середовище, економіку та суспільство підвищує важливість сталого розвитку. У дослідженні глобальних споживчих тенденцій споживачі називають здоров’я планети головною турботою в глобальних питаннях. Іншими проблемами є здоров'я населення та економічна невизначеність. Споживачі в усьому світі стурбовані здоров’ям планети, і це стосується більшості країн, а також усіх поколінь, розмірів домогосподарств і доходів. Дві ключові проблеми піднімаються на вершину: полімерні відходи та харчові відходи. Крім того, дослідження споживчих тенденцій показують, що споживачі готові платити більше, щоб допомогти вирішити різні проблеми, які впливають на здоров’я планети: жорстоке поводження з тваринами, дефіцит води, полімерні та харчові відходи. Готовність доплачувати найвища серед міленіалів, домогосподарств із високим рівнем доходу та великих сімей.
Споживачі діють
Споживачі в усьому світі люблять вживати заходів щодо соціальних та екологічних проблем, щоб почуватися добре, а також скоротити витрати. У всьому світі споживачі прирівнюють зменшення харчових відходів до підтримки довкілля. Зменшення харчових відходів зростає з віком і мотивується здоров’ям і фінансами. Споживачі, які беруть участь у дослідженні тенденцій, кажуть, що вони зменшують харчові відходи, роблячи менші порції під час готування. Бумери також повідомляють про повторне використання залишків. Перероблені інгредієнти привабливі для споживачів у всьому світі , особливо літнього віку.
Споживачі в усьому світі також купують місцеві продукти харчування та інгредієнти для підтримки етичних і соціальних питань. Вони цінують, коли на продуктах містяться заяви про місцеве виробництво та походження, і звертають увагу на відомості про походження інгредієнтів на етикетках упаковок. Всі покоління купують місцеві товари з міркувань здоров’я та довкілля.
Стійкість у харчовій промисловості та виробництві напоїв
Від компаній очікується захист природи
Споживачі очікують від виробників інвестицій у захист природи. Вони розглядають захист природи як зменшення відходів, а також збереження тварин і лісів. Пріоритети різних поколінь відрізняються: покоління Z і міленіали надають пріоритет захисту тварин, а покоління X і бумери – захисту лісів. Вони відрізняються і прагненням до сталого використання води (старші покоління) та зеленої енергії (молодші покоління). Рівень доходу також пов’язаний із різними пріоритетами: скороченням відходів для домогосподарств із середнім рівнем доходу та меншим викидом вуглецю для домогосподарств із високим доходом.
За останні п’ять років виробники збільшили вимоги до екологічних етикеток. Це відмітили споживачі в усьому світі, які також помічають більш екологічну упаковку та місцеві продукти. Але вони можуть не довіряти компаніям через занепокоєння з приводу фіксації прибутку та «зеленої» політики. Вони мають проблеми з визначенням того, чи є компанія «зеленою», і хотіли б, щоб компанії були чеснішими щодо своїх зусиль у сталому розвитку.
Регенеративне сільське господарство стає основним
Регенеративне землеробство стає основним у сільському господарстві. Оскільки виробники отримують хороші результати від пілотних програм, вони впроваджують методи регенеративного землеробства та зазначають про регенеративне сільське господарство на етикетках. Споживачі схвально ставляться до регенеративного сільського господарства. Вони також вважають позитивним точне землеробство, яке поєднує дані з технологіями. Незважаючи на гарне враження, споживачі хвилюються, що нова агротехніка обійдеться фермерам дорожче.
Споживачі зменшують споживання м’яса та молочних продуктів
Споживачі в усьому світі стурбовані стійкістю м’ясо-молочного виробництва, зокрема добробутом тварин і впливом на довкілля. Кількість споживачів м'ясних та молочних продуктів зменшується, а споживання замінників м'яса та молочних продуктів росте. Споживачі розглядають замінники молока як найкращу стратегію для споживання меншої кількості молочних продуктів, а замінники м’яса – як спосіб №3 їсти менше м’яса. І ті, і ті вважаються більш екологічними, ніж звичайне м’ясо та молочні продукти. Більше замінників молока, ніж замінників м’яса, мають етичну упаковку та екологічні твердження. Однак на замінники м'яса кількість претензій зростає швидше. Майбутнє може бути за клітинним м’ясом, яке, на думку споживачів, є екологічнішим, ніж звичайне.
Що буде надалі у сфері сталого розвитку харчової промисловості та виробництва напоїв?
Очікується, що циркулярність середовища буде вдосконалена та розширена. Етичні вимоги до довкілля, тварин і людей, імовірно, збільшаться. Споживачі продовжуватимуть тиснути на корпорації, щоб вони діяли стало. У центрі уваги будуть місцеві інгредієнти та продукти. Інновації в сільському господарстві можуть започаткувати нові технології, зокрема редагування генів. Спостерігатиметься екологічно відповідальні пакування і джерела. Нарешті, очікується, що смак замінників молока покращиться.
Джерело: Innova Market Insights