Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ВЛАСНИКИ БРЕНДІВ ВИТРАЧАЮТЬ БІЛЬШЕ НА УПАКОВКУ

01.12.2021

Згідно з нещодавнім дослідженням власників брендів CPG, проведеним консалтинговою компанією LEK Consulting з глобальної стратегії, витрати на упаковку брендів споживчих упакованих товарів (CPG) зросли протягом останніх двох років і продовжуватимуть це робити протягом наступних двох років. Очікується, що збільшення витрат на упаковку зросте більше, ніж інфляція.

 
56% власників брендів CPG повідомили про збільшення витрат на упаковку з 2019 року, а 65 % заявили, що очікують збільшення своїх витрат у 2022 та 2023 роках. І 78 % брендів, які класифікуються як Tier 1 (тих, що мають понад 1 мільярд доларів США) доходи та брендова міжнародна присутність) планують збільшити свої витрати на упаковку, при цьому очікується, що третина брендів Tier 1 збільшить витрати більш ніж на 6 % у наступні два роки.
 
 
Хоча індустрія CPG, здається, витримує пандемію Covid-19, і витрати компаній CPG на упаковку не є винятком, пандемія прискорила та посилила кілька змін, які впливають на попит на упаковку, які вже відбувалися. Вони включають посилення конкуренції на полицях, зміни в упаковці для досягнення цілей стійкості, прискорення зрушень в електронній комерції та постійне поширення одиниць зберігання запасів (SKU).
 
 
Джерело: LABELS & LABELING