Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ВІРТУАЛЬНІ ВИПРОБУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЛЕГКОГО СКЛА

12.11.2021

У січні 2022 року Dassault Systèmes, Ardagh Group і EXXERGY почнуть  випробування за допомогою «віртуального близнюка», щоб перевірити використання інноваційної технології, яка, як повідомляється, підвищує міцність і зменшує вагу скляних пляшок, починаючи з пляшки скотчу Johnnie Walker від Diageo.


«Віртуальний близнюк» — це цифрове уявлення продукту або процесу в реальному часі, яке використовується для моделювання, візуалізації та прогнозування поведінки нових інновацій перед фізичними випробуваннями. За словами компаній, віртуальна пробна версія зменшить ризики та терміни розробки технології полегшення, а також обмежить кількість ресурсів, які використовуються в процесі.

 

У ході випробування буде проведено дослідження та розробка нового зовнішнього покриття для скляних пляшок, яке, очевидно, зменшить природні мікротріщини на скляній поверхні.

 

Компанії стверджують, що це зробить скло набагато легшим, зберігаючи його міцність. Нова технологія, на думку компаній, дозволить скоротити кількість сировини та енергії, що використовуються в процесі плавлення скла, а також зменшить викиди при виробництві та транспортуванні скляної пляшки.

 

Крім того, компанії стверджують, що скляна пляшка збереже 100% здатність до переробки навіть з новим зовнішнім покриттям.

 

Ardagh Group та EXXERGY співпрацюватимуть у дослідженні та розробці покриття для світового лідера напоїв Diageo, який виготовляє скотч Johnnie Walker, горілку Smirnoff та джин Gordon's.

 

Джон Садлієр, головний директор з питань сталого розвитку Ardagh Group, коментує: «Разом з нашими клієнтами та партнерами по ланцюжку поставок ми прагнемо вивчити потенціал цифровізації, щоб створити нові та інноваційні полегшені рішення».

 

Тим часом Dassault Systèmes використовуватиме свої програми BIOVIA для створення нанорозмірного подвійника покриттів, моделювання їх взаємодії з поверхнею скла та перевірки їх ефективності.

 

Флоренс Верзелен, виконавчий віце-президент з виробництва, маркетингу та стійкого розвитку Dassault Systèmes, додає: «Використовуючи віртуальну подвійну технологію Dassault Systèmes, компанії можуть проєктувати та моделювати кардинально різні нові екологічні матеріали, продукти та процеси в рекордно короткий термін. Вони можуть бути правильними, але також стійкими з першого разу».

 

Наразі в індустрії напоїв з’являється низка нових інновацій, оскільки компанії та бренди прагнуть досягти цілей стійкості. Бренд алкогольних напоїв Absolut співпрацює з Paboco та іншими брендами, такими як Calsberg, щоб розробити паперову пляшку на біологічній основі і переробку для пляшок із комбінованих матеріалів, які складаються з 57% паперу. Інші компанії, у тому числі Berry M&H і evian , перейшли на пляшки для напоїв з ПЕТ або rPET – рішення для пляшок від Berry було розроблено з легкістю, щоб зацікавити ринок електронної комерції.

 

Якщо віртуальне випробування пройде успішно, нова технологія покриття від Ardagh Group і EXXERGY пройде випробування скляної пляшки влітку 2022 року.

 

Джерело: Packaging Europe