Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

DRUPA NEXT AGE

01.05.2024

Спеціальні стенди drupa next age (dna) цілеспрямовано виводять на сцену новачків і молоді таланти поліграфічної та пакувальної індустрії. Серія інтерв’ю «drupa dna Deep Dive» уже зараз надає перший огляд цих унікальних стендів виставки drupa 2024.

 

Великі ідеї та малий бюджет – для багатьох молодих підприємств нелегко налагодити правильні контакти й вивести на ринок свої цікаві рішення, спрямовані на майбутнє. Виставка drupa створила для цієї цільової групи особливу платформу: drupa next age (dna). Тут новачки, молоді таланти й стартапи можуть на рівних спілкуватися зі вже відомими підприємствами, знаходити потрібних партнерів для співпраці та обмінюватися інноваційними бізнес-ідеями. Для деяких учасників це взагалі перший шанс представити себе перед міжнародною фаховою публікою.

 

Штутгартський прикладний університет засобів комунікації разом із Міжнародною асоціацією прикладних університетів графіки, медіатехнологій і менеджменту пропонують майданчик для зустрічі випускників, студентів та учнів училищ. Майбутні молоді працівники галузі отримують у такий спосіб можливість поспілкуватися з роботодавцями майбутнього й ознайомитися з проєктами концепцій і найкращим досвідом.

 

Новий бізнес, створення мереж і дискусії
Інтегрована платформа dna stage зі своїми презентаціями, подіумними дискусіями та інтерв’ю є ідеальним форумом для залучення інвесторів для нових бізнес-моделей, продуктів і технологій.

 

Основні теми dna: адитивне виробництво, штучний інтелект, бізнес-аналітика, нові матеріали, платформна економіка, превентивне технічне обслуговування, друкована електроніка, дистанційні послуги, моделі нового бізнесу й дизайн процесів.

 

   

Дебора Корн і Франк Тюкмантель – це два сильні партнери drupa, які мають багаторічний галузевий досвід в оперативному супроводі, формуванні та модерації форумів міжгалузевих технологій. (фото Мессе Дюссельдорф)

 

Нагороди з дизайну для молоді
Дві виставки drupa next age стануть магнітом для шанувальників спостережень. Студенти Академії моди та дизайну з Дюссельдорфа на курсі «Комунікація в просторі» спеціально для drupa 2024 розробили в межах конкурсу захопливі паперові шедеври на тему «Анаморфоз». У конкурсі взяли участь загалом вісім команд. Витвір мистецтва, який переміг, складається зі 102 квадратних окремих полів (пікселів) та має розмір 11×8 метрів. Його буде виставлено на вході до південного павільйону drupa 2024, а інші подані конкурсні роботи – на drupa next age.

 

Є також захопливі творчі результати конкурсу «Майбутнє поліграфічної галузі». Разом із Дортмундським професійним коледжем імені Фріца Генслера (FHBK) drupa закликала студентів спеціалізацій «Формування засобів комунікації», а також «Технічний супровід засобів комунікації» представити майбутнє поліграфічної галузі та важливість її сталого розвитку на плакаті або у відеоролику. На виставці drupa буде вручено нагороди переможцям і виставлено всі подані конкурсні роботи.

 

Інтерв’ю «drupa dna Deep Dive» вже можна подивитися в Інтернеті

 

Уже зараз серія інтерв’ю «drupa dna Deep Dive Interviews» заохочує зайти на drupa next age та забезпечити собі надійний перехід до успішного майбутнього в графічній комунікації. Під заголовком «drupa dna Deep Dive» Дебора Корн і Франк Тюкмантель об’єднали інтерв’ю всіх учасників dna, які вони взяли напередодні виставки. Це, наприклад, Анастасіос Е. Політіс і Ґунтер Хюбнер (IC Educators), Домінік Гарріс (Carbonquota), Аоус Мансур (GoMake), д. Самір Гусні (Mr. Magazine), Крістоф Клермонт і Крістоф Шахт (Printess), Андреа Абельн і Томас Шнеттлер (Locr Geoservices & maps), Кіт і Каспер Томсгой (PrintVis). Серію інтерв’ю можна в будь-який час подивитися за посиланням drupa.com.

 

Про drupa:
Сталий розвиток і цифровізація як основні тренди сучасності стали основними темами виставки drupa, яка відбудеться з 28 травня до 7 червня 2024 р. і збере міжнародну поліграфічну й пакувальну галузь. Провідна світова спеціалізована виставка технологій друку – це натхнення, інновації, трансфер технологій на вищому рівні та інтенсивне мережування. Тут зустрічаються світові топменеджери галузі та обмінюються думками про технологічні тренди й нові розробки, спрямовані на майбутнє.