Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

УПАКОВКА, ЯКА ЗАОХОЧУЄ МОЛОДЬ ПИТИ БІЛЬШЕ ВОДИ

26.09.2024

Berry Global Group об’єдналася з норвезьким брендом Aquafigure, щоб випустити нову лінійку багаторазових пляшок для води.


Пляшки можуть похвалитися «унікальним» дизайном змінних 3D-карток для пляшок, щоб заохотити молодих людей пити більше води.

 

Призначений для створення «пляшки для життя», 330-мілілітровий контейнер виготовлений із тритану, що не містить бісфенолу А. Його описують як широко перероблюваний і схвалений харчовими продуктами співполіефір, який може витримати «сотні циклів миття в посудомийній машині». Ковпачок виготовлений із мономатеріалу – поліпропілену.

 

Дизайн пляшки дає змогу вставляти та міняти запатентовані картки для ПЕТФ-пляшок Aquafigure у міру зміни смаків і тенденцій споживачів. У Berry пояснили, що точні внутрішні вимірювання гарантують, що картки для пляшок є самодостатніми та залишаться на місці незалежно від кута.

 

У даний час картки доступні в більш ніж 50 різних дизайнах, включаючи футбольні клуби, смурфики та обмежений набір із суперзірковим нападником (і амбасадором Aquafigure) Ерлінгом Хааландом.

 

«Завдяки нашому інноваційному досвіду та технічним ресурсам ми пропонуємо передові рішення, які допомагають нашим клієнтам виводити на ринок захопливі стійкі концепції, – сказав Джо Хортон (Joe Horton), директор із продажу та маркетингу Berry Agile Solutions. – Прихильність Aquafigure до багаторазової пляшки підкреслює безмежні можливості для оптимізації споживчого досвіду, одночасно просуваючи економіку замкнутого циклу».

 

Пляшки та кришки виготовляються на заводах Berry в Еттен-Леурі та Маркет-Рейзені. Члени команди на об'єктах працювали над тим, щоб пляшка й кришка забезпечували щільне прилягання, залишаючись легкими для відкривання для дітей.

 

«Було надзвичайно корисно мати єдиного постачальника, такого як Berry, який співпрацює з нами в розробці пляшки та кришки, – сказав Ор'ян Асбйорнсен (Ørjan Asbjørnsen), засновник і генеральний директор Aquafigure. – Berry Agile Solutions надала нам повний спектр експертної підтримки з першого дня. А завдяки знанням, досвіду та охопленню лідера світового ринку ми можемо бути впевнені в здатності розширюватися в міру того, як Aquafigure виходить на нові території».