NESTLÉ ЗАМІНЮЄ БІЛЬШЕ УПАКОВКИ НА ІННОВАЦІЇ НА ПАПЕРОВІЙ ОСНОВІ
05.11.2024
Компанія Nestlé відома як виробник, який не тільки вдосконалює власне виробництво, але й постійно прагне до більш екологічних пакувальних рішень. Сьогодні компанія впроваджує інновації на основі паперу для всіх своїх основних брендів.
Глобальна науково-дослідна мережа Nestlé співпрацює із широким колом зовнішніх партнерів і постачальників для розробки наступного покоління високобар'єрних пакувальних рішень на основі паперу у всіх категоріях продуктів. А інновації швидко доходять до споживачів.
Упаковка для Vital Proteins змінюється
Нещодавно компанія Nestlé представила в США картонну упаковку для бренду Vital Proteins. Ця зміна в матеріалі та дизайні упаковки привела до майже неймовірного зменшення використання полімерів на 90% порівняно з попередньою упаковкою. Нова упаковка, розроблена експертами Nestlé Health Science в Бріджуотері, штат Нью-Джерсі, у співпраці із зовнішніми партнерами, має запатентовану кришку, яка є жорсткою й герметичною. Вона дає змогу легко відкривати та закривати упаковку, а також стійка до протікання або розливання.
«Багаторазова» упаковка для кави
У Великій Британії компанія Nestlé нещодавно представила паперове рішення з високим бар’єром для Nescafé. Це багаторазове рішення для паперової упаковки дає можливість споживачам наповнювати скляні банки Nescafé вдома без шкоди для свіжості та якості продукту. Рішення дозволяє знизити вагу упаковки на 97%. Паперова упаковка може бути перероблена в місцевому потоці паперових відходів.
Крім того, лінійка Nescafé Cappuccino в Європі тепер має нову упаковку з паперовим корпусом замість колишньої полімерної банки. Ця упаковка також повністю переробляється в потоці паперових відходів по всій Європі, де цей формат упаковки доступний у різних варіантах продукції.