Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

УПАКОВКА З МОНОМАТЕРІАЛУ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ДОЗУВАННЯ КОСМЕТИКИ

18.10.2024

 

Компанія Quadpack розширила свою лінійку продуктів ShapeUp новим типом туб із мономатеріалу. За її словами, ця туба не тільки екологічно чиста але й пропонує спосіб персоналізації дозування косметичних продуктів. Вміст наноситься різними візерунками, такими як сонце, квітка або логотип, що має на меті перетворити щоденний догляд на творчий досвід. Завдяки спеціальній насадці на головці туби, косметику можна штампувати або розподіляти безпосередньо по шкірі в потрібних формах при натисканні на тубу.


Туба підходить для різних застосувань, серед яких креми для рук, сонцезахисні креми, віск для волосся або рум'яна, і справді привертає увагу, особливо в соціальних мережах. Можливість персоналізувати свій бренд є однією з головних сильних сторін ShapeUp-Tube. Якщо використовувати готові насадки з візерунками сонця чи квітів, немає потреби розробляти дорогий дизайн на замовлення. Бренди також можуть створювати власні візерунки для підтримки своєї концепції.

 


Екологічний дизайн та гнучкі розміри
Туба з мономатеріалу виготовлена з поліетилену (PE) і може містити до 50% переробленого матеріалу (PCR-PE). Вона доступна різної довжини та об’єму. Для вмісту, який потребує додаткового захисту, Quadpack пропонує п'ятишарову версію з бар'єром EVOH, яка може містити до 40% PCR-PE. Всі варіанти розроблені таким чином, щоб забезпечити легке наповнення без протікання.

 

 

Індивідуальні варіанти дизайну
Крім різних форм видавленої дози, туба пропонує інші варіанти індивідуалізації. Клієнти можуть вибирати між матовим, глянцевим або м'яким на дотик покриттям. Крім того, є можливість обрати колір туби, щоб ще більше персоналізувати дозування. Сигнальний колір на насадці туби привертає увагу до візерунка та додає відчуттів при застосуванні.

 

Розширення сімейства ShapeUp
Нова туба доповнює продукт ShapeUp-Stick, випущений рік тому, розширюючи лінійку продуктів, яка спеціалізується на персоналізації косметичної упаковки. Основна увага приділяється креативному та екологічному досвіду застосування, привабливому як для брендів, так і для споживачів.