Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

MONDI ПРЕДСТАВИЛА УПАКОВКУ ДЛЯ ХЛІБА НА ПЕРЕРОБНІЙ ПАПЕРОВІЙ ОСНОВІ

01.10.2024

Компанія MONDi співпрацює з Welton, Bibby and Baron (WBB), постачальником упаковки для британських ринків продуктів харчування та FMCG, щоб представити на полицях роздрібних магазинів пакети для хліба на паперовій основі, які можна переробляти.


WBB перетворює Mondi FunctionalBarrier Paper Reduce на коричневі й білі паперові пакети для різних попередньо розфасованих свіжих хлібних продуктів.

 

У Mondi пояснили, що FunctionalBarrier Paper Reduction – це найтонший із можливих папір у лінійці бар’єрного паперу фірми, який забезпечує міцність, необхідну для більшої щільності наповнення, забезпечуючи при цьому чудовий захист від водяної пари, жиру й вологи, поєднуваний із харчовими продуктами.

 

Кінцева упаковка призначена для того, щоб хліб залишався «свіжим, м'яким і вологим», при цьому пропонується альтернатива попередній упаковці, не придатній до переробки.

 

Обидва пакети оснащені віконцями, крізь які споживачі можуть бачити хліб усередині, і в той же час підтримують можливість переробки упаковки. Коричневий пакет має віконце з пергаміну, яке можна викинути в контейнер для паперу та переробити разом із пакетом. Білий пакет постачається зі знімним віконцем із плівки, яке можна відокремити від паперової частини та викинути в окремий контейнер для переробки.

 

Паперові пакети мають етикетку, яка переробляється за схемою On Pack Recycling Label Scheme (OPRL), і можуть бути перероблені шляхом збирання домашнього сміття споживачами по всій Великій Британії.

 

Мік Робінсон (Mick Robinson), менеджер із функціональних рішень для бізнесу з паперу та плівок у Mondi, сказав: «Із нашими цілями сталого розвитку MAP2030 ми повністю віддані розробці варіантів циркулярної упаковки, щоб задовольнити наших клієнтів та їхніх кінцевих користувачів, які шукають більш стійкі та зручні рішення у своїх купівельних звичках і загальному способі життя. Такі довгострокові партнерства означають, що ми можемо активно підтримувати бренди й роздрібних продавців на їхньому шляху до сталого розвитку».

 

Ендрю Лок'їр (Andrew Lockyear), технічний менеджер Welton Bibby & Baron, додав: «Тісна співпраця з командою Mondi означала, що ми мали доступ до великої кількості експертних знань протягом усього процесу, що дозволило нам досягти цього блискучого результату за такий короткий проміжок часу. Щоб відповідати можливим майбутнім нормативним вимогам, ми будемо працювати з Mondi набагато більше, вдосконалюючи наявні рішення та активно очолюючи гру зі сталого розвитку».