НОВА УПАКОВКА ДЛЯ ГАРЯЧИХ СТРАВ ВІД COVERIS
31.07.2024
Провідна компанія з виробництва екологічно чистої упаковки Coveris запустила нову інноваційну серію упаковок для гарячих страв на основі волокна, орієнтуючись на зростання попиту на гарячі страви, а також зменшуючи кількість відходів завдяки пропозиції «гріти в упаковці, їсти з упаковки».
Сектор продуктів харчування у Великій Британії зараз більший, ніж будь-коли, і він ось-ось стане ще «гарячішим». Відновлюючись після COVID-19, який призвів до падіння продажів на 66% у порівнянні з попереднім роком, коли Велика Британія була шість тижнів у першому карантині (за даними MealTrak), минулого року обсяги зросли на 20,8% (за даними Kantar), а згідно з даними IGD, до 2028 року британський ринок продуктів харчування на винос досягне 29,1 млрд фунтів стерлінгів.
Керуючись споживчими тенденціями до преміалізації продуктів харчування на винос, експериментів, зручності, розширення місій і більшої потреби в цінності, сегмент гарячої їжі представляє одну з найбільших можливостей для продуктів харчування на винос із такими роздрібними торговцями, як Pret a Manger, Greggs та Morrisons, які вклали значні кошти в інфраструктуру гарячих страв.
Підтримуючи ці споживчі тенденції поряд із вимогами ринку щодо стійкості, ефективності та зменшення відходів, упаковка HEAT від Coveris виготовлена з інноваційного волокнисто-композитного задрукованого картону, який можна гріти в духовці. Ця упаковка призначена як рішення для гарячого зберігання для готових страв, таких як випічка, тортильї, картопля, нагетси, макарони й піца, які потрібно готувати в упаковці, продавати в упаковці, а потім їсти в упаковці.
Забезпечуючи простіший, швидший, безконтактний процес у магазині, нові упаковки є неперевершеним зручним рішенням як для роздрібного продавця, так і для споживача. Відповідно до бачення компанії Coveris «Без відходів», пакети HEAT, придатні до переробки, сприяють скороченню відходів завдяки вдосконаленому утриманню тепла та захисту, будучи повністю закритою складаною картонною упаковкою без необхідності в додатковому обгортанні.
Нещодавно запустивши нові інноваційні упаковки для для курячих нагетсів Rollover і сирних халапеньйо, упаковки наразі доступні в прилавках із гарячою їжею в роздрібних магазинах і на заправках по всій країні.
Коментуючи нову лінійку Coveris, Пол Робертсон (Paul Robertson), директор із продажу продуктів харчування на ходу, сказав: «HEAT змінює правила для сектора продуктів харчування. Забезпечуючи упаковку майбутнього, наші гарячі упаковки дозволяють надати споживачам цілу нову категорію продуктів в екологічний, зручний спосіб, який має додану вартість. Розширення асортименту їжі на винос за межі традиційних обідів для підтримки збільшення пропозиції сніданків і вечерь також надає безмежні можливості для NPD у цій категорії».
Джерело: Coveris