Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

КАВА В ПАПЕРОВІЙ УПАКОВЦІ

04.07.2024

Nestlé представляє нову упаковку для кавового бренду Nescafé. Із червня 2024 року кавові суміші Nescafé Cappuccino та Nescafé Latte будуть упаковані в паперову упаковку, придатну для переробки. Попередня полімерна упаковка буде замінена, і завдяки цьому компанія заощадить у Німеччині приблизно 155 т полімерів.


Сьогодні Nescafé є першим брендом кави в німецькому ритейлі, який використовує паперові банки для кавових сумішей. Банки виготовлені на 95% із паперу. Таким чином, шанувальники кави можуть викидати їх у контейнер для паперу. Кришка та ущільнювальна плівка також придатні для переробки та викидаються в жовтий контейнер.

 

«Споживачі дедалі частіше вимагають екологічнішої упаковки. Ми виконуємо це бажання за допомогою нової паперової банки. Перехід є частиною стратегії Nestlé щодо пакування продуктів у покращену упаковку. Nestlé взяла на себе зобов'язання до 2025 року забезпечити придатність понад 95% своєї полімерної упаковки в усьому світі для переробки або повторного використання. Ми також хочемо використовувати на третину менше первинних полімерів у всьому світі, ніж у 2018 році. Ми хочемо досягти цієї мети до 2025 року».
Анне Браун, директорка з маркетингу брендів кави Nestlé в Німеччині в роздрібній торгівлі продуктами харчування

 

Nescafé Cappuccino та Nescafé Latte доступні в чотирьох варіантах: Nescafé Cappuccino Creamy Tender, Nescafé Cappuccino Less Sweet, Nescafé Latte та Nescafé Cappuccino Decaffeinated.

 

Також відбулися зміни у всьому асортименті Nescafé. Асортимент продукції бренду тепер доступний на полицях супермаркетів у новому, свіжому дизайні. Кавовий бренд оновив дизайн упаковки продуктів Nescafé Cappuccino, Nescafé Latte, Nescafé Classic і Nescafé Gold. Новий дизайн спирається на так званий «акцент Nescafé», який є повторюваним мотивом на упаковці. «Акцент Nescafé» формує візуальний якір нового дизайну та забезпечує високий рівень впізнаваності бренду на полиці. Наскільки насиченим є смак сорту кави та що його відрізняє, тепер написано на лицьовому боці різних варіантів упаковки для всіх продуктів. Це полегшує шанувальникам кави прийняття рішення про покупку.

 

На заводах Nescafé в Європі бренд використовує 100%-відповідальну каву. Кава надходить із програми сталого розвитку Nescafé Plan. Програма зосереджена на підтримці фермерів у переході на регенеративні методи землеробства, скороченні викидів парникових газів та покращенні умов життя фермерів при вирощуванні кави. Детальніше про це любителі кави можуть дізнатися на новій упаковці. Крім того, на кавових продуктах є QR-код, який веде до додаткової інформації на вебсайті Nescafé.