«НАЙТОНШИЙ» ТЕРМОЗБІЖНИЙ ПАКЕТ ДЛЯ ПАКУВАННЯ М’ЯСА ВІД AMCOR
18.09.2024
Компанія AMCOR представила свою нову термоусадочну суміш Clear-Tite 40 для свіжого та обробленого м’яса.
Кажуть, що це рішення дозволяє досягти зменшення ваги на 19% порівняно зі стандартними термоусадочними пакетами 50 мкм. Маючи лише 40 мкм, Clear-Tite 40 зменшує кількість пластику, який використовується для кожного продукту, зберігаючи свіжість.
Дозволяючи покупцям чітко бачити продукт у місці покупки, Clear-Tite 40 зберігає «високу візуальну привабливість», а всі термозбіжні пакети Amcor можна друкувати.
Роберт Кляйншмідт, віце-президент м’ясного підрозділу компанії Amcor, сказав: «На цьому ринку, що швидко змінюється, Amcor залишається надійним партнером у сфері упаковки. Наші технічні знання в поєднанні з нашими знаннями щодо сталого розвитку та операційними можливостями допомагають клієнтам досягати цілей сталого розвитку за допомогою найкращих пакувальних рішень».
Amcor додав, що зменшення ваги означає, що виробники та бренди мають шанс зменшити комісію EPR.
«Технічні вимоги до термозбіжних мішків, як відомо, ускладнюють їх підвищення екологічності, тому запуск Clear-Tite 40 є великим проривом для галузі», — додала Розалія Розалінова, старший менеджер з маркетингу Amcor. «Це нове рішення є величезним кроком вперед; обіцяючи значне скорочення кількості пластику, що використовується на мішок, без шкоди для терміну придатності».