Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ШВЕЙЦАРСЬКА МІНЕРАЛЬНА ВОДА VALSER ТЕПЕР БЕЗ ЕТИКЕТКИ

13.07.2022

Виробник напоїв Valser став першим швейцарським брендом мінеральної води, який відмовився від етикеток. Натомість інформація про продукт і логотип вибиті безпосередньо на ПЕТ-пляшці.


Фото: Coca-Cola HBC Швейцарія

 

Після переведення пляшок на 100-відсотковий перероблений ПЕТ (rPET), отримання сертифікату вуглецевої нейтральності бренду, відмова від етикеток тепер є наступним кроком до сталого розвитку, за словами компанії, яка є членом Coca‑Cola Group з 2002 року.

 

Перші варіанти без маркування — Sparkling, Still і Still Calcium & Magnesium — зараз тестуються на ринку. Відсутність етикеток дозволяє ще більше скоротити використання пакувального матеріалу.

 

Виходячи з запланованих показників продажів на 2022 рік, за словами виробника напоїв, кількість етикеток, збережених для цього пілотного проєкту, може бути використана для прокладання маршруту з Цюріха до Парижа. Мета — поступово виробляти всі пляшки Valser без етикетки.

 

Інформація про продукт і логотип «вибиті» на пляшці. Штрих-код, необхідний для роздрібного продажу, тепер надрукований у верхній частині кришки. Нові пляшки мають простий і свіжий дизайн. Крім того, була покращена ергономіка нової пляшки об’ємом 750 мл.

 

«Ми віримо, що за пляшками без етикеток майбутнє. Оскільки з відмовою від етикеток ми робимо ще один крок до закриття циркулярної економіки. Ми починаємо з нашої нової пляшки 750 мл без етикетки», — наголосив Томас Креннбауер (Thomas Krennbauer), генеральний директор Coca-Cola HBC Швейцарія