Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

MONDI & HENKEL ВИПУСТЯТЬ ПАКЕТ З МОНОМАТЕРІАЛІВ ДЛЯ PRIL

09.02.2022

Mondi, світовий лідер у сфері упаковки та паперу, і Henkel допомагають споживачам мити посуд більш екологічно, створюючи абсолютно нову концепцію повторного використання упаковки. Дві компанії разом працювали над рішенням для упаковки продуктів Henkel для ручного миття посуду, яке дозволяє наповнювати полімерні пляшки з гнучких пакетів. Це підтримує цілі Henkel щодо стійкості щодо переробки та повторного використання на 100% своєї упаковки та скорочення на 50% викопних полімерів до 2025 року.


Починаючи з січня, споживачі можуть придбати новий багаторазовий дозатор-насос із заправками в легкому мономатеріальному пакеті виробництва Mondi. Гнучкий пакет зменшує кількість полімерів на 70% щоразу, коли він замінює жорсткі полімерні пляшки, і його легко переробляти там, де є інфраструктура.

 

Зручний і легший для носіння додому, пакет повністю спорожняється завдяки своїй формі, не залишаючи слідів. Він м’який на дотик, із міцною основою, тому він може легко стояти в магазині, пропонуючи роздрібним продавцям привабливий зовнішній вигляд на полиці, а також передає всю інформацію про бренд, включаючи переваги стійкості. Герметичний пакет Mondi сертифікований відповідно до ISTA 6, що забезпечує дуже міцну упаковку як у магазині, так і для продажів в Інтернеті.

 

Мюріель Джончерей, глобальний менеджер по роботі з ключовими клієнтами Consumer Flexibles, Mondi, каже: «Стійкість є життєво важливим елементом індустрії догляду за домом та тенденцією, яка формує весь ринок – і це правильно. У Mondi ми визначили цілі стійкості, які зосереджені на циркулярних рішеннях у нашому плані дій MAP2030. Сюди входить мета зробити 100% наших продуктів повторно використовуваними, придатними до переробки або компостованими до 2025 року – так само, як пакети для переробки для Henkel. Наш підхід EcoSolutions означав, що ми дуже тісно співпрацювали з командою Henkel над створенням нової упаковки. Хоча метою було надати рішення, яке допомогло Henkel досягти своїх цілей щодо стійкості, нам також потрібно було забезпечити, щоб матеріали та структура захищали продукт під час транспортування та на полиці, запобігаючи витоку та мінімізуючи відходи».

 

Карстен Бертрам, керівник відділу миття посуду Henkel з глобальних інноваційних упаковок, додав: «У Henkel ми визнаємо свою відповідальність за упаковку. Ми прагнемо розвивати екологічну упаковку та маємо ряд амбітних цілей. Наша стратегія заснована на циркулярній економіці та зосереджена на інтеграції перероблених полімерів, зменшенні кількості полімерної упаковки, наявності багаторазової упаковки та використанні концепцій повністю придатної для вторинної переробки упаковки, щоб закрити цикл. Mondi був очевидним партнером, який допоміг нам своїм досвідом у створенні найкращих можливих рішень – для продукту, планети та клієнта».

 

Нова концепція упаковки запускається для бренду Henkel Pril у Німеччині. Він був сертифікований «Blauer Engel», незалежною екологічною маркою Федерального уряду Німеччини, яка встановлює суворі стандарти для екологічно відповідальних продуктів і послуг.

 

Джерело: Mondi