Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

LIPTON ICE TEA ПЕРЕХОДИТЬ НА УПАКОВКУ З SIGNATURE FULL BARRIER

29.06.2022

У Нідерландах Lipton Ice Tea, провідний світовий бренд холодного чаю, прийняв рішення перейти на асептичні картонні упаковки SIG з пакувальним матеріалом SIGNATURE FULL BARRIER, де всі використовувані полімери пов'язані з сертифікованими відновлюваними матеріалами.


Це рішення бренду Lipton Ice Tea, компанії Unilever, є важливим кроком і сприяє найважливішій меті сталого розвитку Unilever – нульовому рівню викидів до 2039 року. Перехід на пакувальний матеріал SIGNATURE FULL BARRIER також є значним кроком вперед щодо зобов'язання Lipton зробити внесок у циркулярну економіку та стати повністю циркулярним брендом.

 

Lipton вже багато років цінує переваги асептичних картонних пакетів SIG у Нідерландах, а його холодний чай тепер буде використовувати картонні упаковки з SIGNATURE FULL BARRIER з травня 2022 року. Оскільки щорічно продається близько 20 мільйонів упаковок, цей важливий крок відповідає амбіціям бренду та відповідає вимогам та очікуванням голландських роздрібних торговців та споживачів.

 

Картонні упаковки з SIGNATURE FULL BARRIER зменшують вуглецевий слід у порівнянні зі стандартною упаковкою*, в результаті заміщення викопних полімерів масово збалансованими полімерами на рослинній основі, виготовленими з олії – побічним продуктом виробництва паперу. Всі три ключові складові сировини надходять із сертифікованих відповідальних джерел через системи масового балансу: картон - з лісів, сертифікованих FSC™, та інших контрольованих джерел; відновлювані полімери, сертифіковані відповідно до ISCC PLUS; а надтонкий шар алюмінію, який захищає від світла та кисню, охоплюється сертифікацією ASI (Aluminium Stewardship Initia (tive).

 

Енн Куйман (Anne Kooijman), помічник бренд-менеджера Компанії Lipton: «Завдяки нашій тісній співпраці з командою SIG ми можемо пакувати наш холодний чай ще більш стійким способом, оскільки ми прагнемо стати повністю круговим брендом і значно зменшити наш вуглецевий слід і слід наших споживачів. Такі зміни, як перехід на SIGNATURE FULL BARRIER, можуть мати велике значення, оскільки ми постійно працюємо над підвищенням загальної стійкості нашого продуктового портфеля».

 

Джерело: SIG