Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

ПЛЯШКА ДЛЯ ВОДИ БЕЗ ЕТИКЕТКИ ВІД AMCOR І DANONE

12.05.2022

Amcor Rigid Packaging (ARP) і Danone випустили пляшку, що на 100% придатна для вторинної переробки, для бренду води Villavicencio, виготовлену виключно для аргентинського ринку. Нова пляшка без етикетки виготовлена з матеріалу на 100% придатного до переробки та має зменшений вуглецевий слід на 21% порівняно з попередньою пляшкою.


«Як давні партнери, ми раді підтримати місію Danone щодо позитивного впливу на навколишнє середовище та наше здоров’я», – сказав Хуан Казес, генеральний менеджер Amcor Rigid Packaging Argentina. «Протягом останніх двох років ми тісно працювали, щоб створити пляшку, яка повністю представляє бренд Villavicencio, зберігаючи ті самі візуальні елементи. Ми використовували високоякісні матеріали, що допомагають забезпечити безпеку самої тари та споживача в процесі споживання».