ЩО ДАЄ ЗАМІНА ПОЛІМЕРНИХ КРІПЛЕНЬ НА ПАПЕРОВІ?
13.09.2024
• Виробник дитячих товарів Munchkin розробив систему стяжок на паперовій основі для картонних і коробкових виробів.
• Відмова від полімерних стяжок і термоформованої «кришки» допомогла компанії скоротити використання полімерної упаковки на 40% у першій половині 2024 року.
• Тільки паперові стяжки скорочують використання понад 133 000 фунтів полімерів за рік.
Munchkin значно зменшує використання полімерної упаковки, замінюючи найменші компоненти – стяжку, яка кріпить продукти до картонної основи.
Компанія Munchkin, що належить лос-анджелеській WHY Brands, спеціалізується на продуктах для дітей, таких як посуд, іграшки для купання, підігрівачі пляшечок і соски.
У межах амбітних зусиль щодо сталого розвитку компанія нещодавно переробила свою упаковку, щоб використовувати більше переробленого паперу та значно менше полімерів.
Упаковка до (ліворуч) і після заміни полімерного утримувача на нові паперові стяжки
Позбавлення від полімерних стяжок було фундаментальною частиною стратегії. «Паперові стяжки замінили полімерні застібки-блискавки/кабельні стяжки, які ми використовували раніше, і дали нам змогу тримати продукт на місці без ПЕТФ-термоформи з повним покриттям, яку ми використовували», — зазначає Діана Барнс (Diana Barnes), головний керуючий брендом і креативний директор WHY Brands.
«Нашою метою було скорочення вмісту полімерної упаковки на 40% до кінця 2024 року, і ми вже досягли цього завдяки таким діям», — додає вона. Зменшення на 40% розраховано від використання полімерної упаковки Munchkin у 2021 році, коли компанія опублікувала свій перший звіт про сталий розвиток.
Наразі 27 складських одиниць (SKU), в основному посуд та іграшки для купання, зазнали заміни кріплення, і модернізація упаковки триває. Попередня упаковка для 19 із цих SKU включала термоформу з поліетилентерефталату (ПЕТФ); для інших восьми полімерна стяжка кріпила продукт на картонній основі.