Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

24-ті ВІДБУЛИСЯ

25.04.2022

Кожного року навесні в Україні відбуваються конкурси на кращу упаковку та етикетку. Цього року планували провести 24-ті за рахунком конкурси «Українська зірка упаковки – 2022», «Українська етикетка – 2022» та «Упаковка майбутнього – 2022». Проте почалася війна, яка за мить зупинила мирне життя. До початку війни тільки дев'ять компаній подали заявки на участь у конкурсах. Про це важко згадувати, але деякі компанії, які відправили свої зразки упаковки для участі в конкурсі, через кілька тижнів були зруйновані або ж зупинені. Але організатори конкурсів, а це Клуб пакувальників і Київський міжнародний контрактовий ярмарок, вирішили, що конкурси будуть проведені! Нас підтримали компанії Windmöller & Hölscher, «Гейдельберг друкарські машини Україна», Українська пакувально-екологічна коаліція, пакувальні асоціації Польщі та Латвії.

 

І ось результат: у конкурсах узяли участь 21 компанія та 7 університетів і академій з 11 міст з усіх куточків України. Вони відправили на конкурси 54 зразки упаковки та 15 зразків етикеток.

 

21 квітня 2022 р. в режимі он-лайн, який був організований польською Палатою упаковки, відбулося засідання журі. Цього року переможців обирали Наталія Кулик, к.х.н., доцент НУХТ, Володимир Слабий, голова УКРПЕК, Олена Туржанська, представник в Україні компанії Windmöller & Hölscher, керівник асоціації Латвії Івета Крауя, президент польської Палати упаковки проф. Станіслав Ткачик, Вероніка Халайджі, к.т.н., директор ІАЦ «Упаковка», і Валерій Кривошей, к.х.н., який очолив журі.

 

За рішенням журі, переможцями конкурсу 

«Українська зірка упаковки – 2022» стали компанії:

 

● GORACIO Branding Agency ТМ (ФОП Бондар Є.О.) – за коробку для чаю в пакетах для ТОВ «Ліктрави®» та флакон із дозатором для рідкого мила;
● ПП «Інтегра-Груп» – за сувенірну коробку Royal і сувенірну коробку «Скарбниця»;
● Pack Group – за флакон «Фом» та флакон Frost;
● ТОВ «Абрис Принт», підрозділ виробництва упаковки PRO100BOX – за упаковку для парфумованої води для жінок Breezare pour toujours, 50 мл та упаковку для пакування набору з 11 фокусів Mental Box;
● ПрАТ «Ветропак Гостомельський Склозавод» – за пляшку для газованих винних напоїв Gem;
● ТОВ «Компанія «Юнівест Маркетинг» – за паперовий стакан для гарячих напоїв Merry Chtistmas, 350 мл;
● ПАТ «Вераллія Україна» – за серію пляшок для крафтової горілки NIKITA CORN VODKA;
● ТзОВ «Прем'єр Груп» – за серію упаковок для шоколаду Dark Chocolate 70%, 85%;
● ТОВ «АТТОЛІС» (вперше) – за фірмову упаковку для авокадо;
● ТОВ «ВТК «Полімерцентр» – за полімерний ящик з ізотермічним контейнером (термобокс №6433);
● ТОВ «Каскад» – за упаковку для подарунків «Дід Мороз»;
● ТОВ «Леонікс» (вперше) – за упаковку з вмістом rPET;
● ТОВ «Пебегс» (вперше) – за серію паперових пакетів з ручкою;
● Креативне дизайнерське агентство PUSHKA.AGENCY (вперше) – за серію упаковок для кави Harisson On;
● ПрАТ «Сегежа Оріана Україна» (вперше) – за мішок паперовий багатошаровий з ручкою;
● ПАТ «ЖЦПК» – за самозбірний гофролоток та «пінетки» з гофрокартону для ягід і плодоовочевої продукції;
● Хоменко Марія Олександрівна, дизайнер (вперше) – за упаковку для макаронних виробів «Соєва локшина» ТМ «Сто пудів».

 

У конкурсі «Українська етикетка – 2022» переможцями стали:

● ТОВ «Технології сучасного дизайну» – за етикетку для вина Blanc de Blancs Extra Brut ТМ Prince Trubetskoi Winery та етикетку на пляшку вина ТМ Gevelli від Lionidzis Zvari;

● брендингове агентство «JDesign» (ФОП Фесенко Ю.О.) за серію етикеток для крафтового пива ТМ «Pinta».

 

 

У конкурсі «Упаковка майбутнього – 2022» переможцями стали:

За упаковку:
● І місце – Марія Полюхович з НАОМА (кер. Віталій Шостя) за серію паковань для кухонних предметів ТМ «Помічник» (горіхокол, тертка, прес для часнику);
● ІІ місце – Анна Ромашко з ДНУ ім. Гончара (кер. Микола Храмцов) за упаковку для серії дитячого шоколаду Brenton;
● ІІІ місце – Лілія Графська з ХДАДМ (кер. Ольга Ганоцька) за дизайн упаковки косметики LIFE.

За етикетку:
● І місце – Даяна Сарафанова з ДНУ ім. Гончара (кер. Євгенія Бурчак) за серію етикеток для засобів гігієни (шампунь, гель, крем);
● ІІ місце – Марія Полюхович з НАОМА (кер. Віталій Шостя) за серію етикеток для олії ТМ «Сила сонці» (лляна, конопляна, гарбузова);
● ІІІ місце – Маліка Умарова з НАОМА (кер. Віталій Шостя) за серію етикеток для сардин ТМ «Морський бенкет».

 

Крім того, відповідно до умов конкурсу «Українська зірка упаковки – 2022», журі визначило три упаковки – претенденти на спеціальний приз «Українська Еко Зірка». Ними стали:

● упаковка з вмістом rPET (ТОВ «Леонікс»);

● флакон «Фом» (компанія Pack Group);

● самозбірні гофролоток та «пінетки» з гофрокартону для ягід та плодоовочевої продукції (ПАТ «ЖЦПК»).

Володаря спеціального призу «Українська Еко Зірка» визначить партнер конкурсу – Українська пакувально-екологічна коаліція.

 

Володарем спеціального приза «Українська Зірка Креативу» стала серія ексклюзивних упаковок для чаю RENA ROSH  ТОВ ВПК "ВЕСНА".

 

 

Спеціальні нагороди від Латвійської пакувальної асоціації Packaging Assosiation of Latvia – участь в конкурсі The best packaging of Latvia, отримали: тубус «Сніговик», виробник ТОВ «Каскад» та фірмова упаковка для авокадо виробництва ТОВ «АТТОЛІС».

 

Спеціальну нагороду ІАЦ «Упаковка» отримала банка з ПЕТФ для харчових продуктів виробництва «Деметра Одис».

 

 

 

 

Усі зразки, що брали участь у конкурсі, виставлено на сторінці Клубу пакувальників у Facebook (https://www.facebook.com/ClubPackagersOfUkraine). Організатори запрошують усіх бажаючих узяти участь у голосуванні за кращу упаковку. Упаковка, яка набере найбільше голосів, отримає приз глядацьких симпатій.

 

 

ПЕРЕМОЖЦІ "УКРАЇНСЬКА ЗІРКА УПАКОВКИ - 2022", "УКРАЇНСЬКА ЕТИКЕТКА - 2022"

 

ПЕРЕМОЖЦІ "УПАКОВКА МАЙБУТНЬОГО - 2022"

 

 

 

Організатори вітають усіх учасників конкурсів та бажають нових успіхів і перемог.