Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Етикетка чи друк на упаковці (ситуація, переваги, недоліки)

04.12.2025

Кожен свідомий споживач, вибираючи продукцію для придбання, намагається отримати про неї максимум інформації. Виробники, задовольняючи це бажання, розміщують таку інформацію на упаковці. Вона може друкуватися безпосередньо на поверхні упаковки або на етикетках, паперових чи полімерних, які різними способами прикріплюються до неї. Вибір між паперовою, полімерною етикеткою та друком на упаковці є стратегічним рішенням для будь-якого бізнесу. Кожен із цих варіантів має унікальні характеристики, які роблять його більш чи менш придатним для конкретних продуктів, умов зберігання та маркетингових цілей. Штучний інтелект допоможе нам детально розглянути кожен із цих способів нанесення інформації на упаковку.

 

 

Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал