Упаковка допомагає реалізувати продукцію
Валерій Кривошей, головний редактор
01.08.2025

Відстань між виробниками будь-якої продукції та її споживачами чи користувачами видається безмежною. Скоротити її допомагають сучасні технології маркетингу та продажу. Саме слово «маркетинг» походить від англ. «market», що означає «ринок», «збут», «торгівля», «ціна», «курс». Якщо маркетингові технології створюють наче невидимі зв’язки між виробниками продукції та її споживачами, то сучасні технології продажу дають можливість споживачу «доторкнутися» до продукції очима. Але в обох цих технологіях на перше місце, як це не дивно, виходить упаковка. Саме вона є «мовою», якою виробник спілкується зі споживачем.
Перша зустріч споживача з продукцією будь-де – у супермаркетах, у торгових рядах місцевих базарів чи в магазинах – відбувається через її упаковку. Саме упаковка надає споживачу найбільше інформації про продукцію (її склад, термін та умови зберігання й використання, адресу виробника тощо). З іншого боку, упаковка за рахунок своїх функціональних властивостей зберігає продукцію, допомагає споживачеві зручно та ефективно користуватися нею, просуває продукцію на споживчих ринках, економить природні ресурси та зменшує навантаження на довкілля.
Проблема вибору продукції виникає в кожного споживача, і в кожного існують свої критерії такого вибору. Одні покупці насамперед звертають увагу на ціну, інші – на привабливість та якість упаковки, ще інші – на інформацію про продукцію на упаковці. Експерти постійно вивчають цей попит для вдосконалення як продукції, так і її упаковки.
Сьогодні ні в кого не виникає сумніву, що упаковка допомагає реалізувати продукцію. Упаковка – це такий ланцюжок, який пов’язує виробника та споживача, який повинен підвищити довіру одне до одного, який надає можливість вибору, який надалі має бути врахований розробником і виробником продукції та її упаковки.
Дякую за розуміння та підтримку
Валерій Кривошей