Плакат на війні. Негативний контент позитивного змісту
08.02.2024
Як правило, дизайнери намагаються уникати негативного візуального посилу. Це більше притаманно жанру карикатури. Люди старшого покоління, думаю, ще з дитинства добре пам’ятають «злі» картинки Кукриніксів, Б. Єфімова та інших «партійних» художників у газеті «Правда». Огидні образи «Дяді Сема», товстих експлуататорів-капіталістів із довгими гачкуватими носами, неодмінно одягнених у смугасті штани та фраки, із циліндрами на лисих головах мали викликати презирство і сміх. На плакатах 20-х років минулого століття. Д. Моор, М. Черемних, В. Дені представляли ворогів радянської влади в страхітливих, карикатурно-жахливих, аж до смішного, образах.
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал