Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Український ринок упаковки для молочної продукції

08.02.2024

Молочні продукти в Україні з давніх-давен становили суттєву частину сільськогосподарської продукції та на сьогодні є одними з найуживаніших. Любов до молочних виробів збереглася з незапам’ятних часів, коли до столу традиційно подавали глек свіжого молока. Понад половина населення асоціює споживання цих продуктів із власним здоров’ям, а для 44 % це смачна їжа. Асортимент молочної продукції постійно розширюється. В Україні найбільше виробляють пастеризованого молока (45 %), далі йдуть кисломолочні продукти (25 %) та тверді сири (15 %). Останнім часом важливими трендами на ринку стали максимальна натуральність, природність молочних виробів, орієнтація на продукцію без консервантів, ароматизаторів та інших добавок. Компанії виводять на ринок продукти з новими властивостями та додатковою вартістю, в сучасній упаковці, однак напрям споживчого тренду – здорове харчування.

 

 

Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал