Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Кришки, ковпачки, дозатори, етикетки…

Валерій Кривошей, головний редактор

06.12.2023

Сучасний споживач активно користується упаковкою, щоб більше дізнатися про упаковану продукцію, її склад та термін зберігання. Він знайомий із сучасними функціональними засобами, які допомагають йому зручно користуватися продукцією, із закупорювальними засобами, за допомогою яких він легко відкриває будь-яку упаковку, а за потреби також легко її закриває.

 

Але так було не завжди. Допоміжні пакувальні засоби, які разом із тарою складають упаковку, за останні пів століття пройшли потужний шлях розвитку та впровадження. Ринкові відносини, направлені насамперед на забезпечення потреби споживача знати все про упаковану продукцію та зручно нею користуватися, стали тим «локомотивом», який кожного року виводить на ринок численний асортимент допоміжних пакувальних засобів. Їх конструкція передбачає використання новітніх матеріалів, поєднання кількох функцій (закупорювання, дозування, захист від нелегального відкривання тощо), отримання повної інформації про продукцію і навіть сигнали про її псування, пристосованість для людей з обмеженими можливостями чи вадами, наприклад, зору.

 

Отже, сьогодні допоміжні пакувальні засоби є найбільшими друзями споживачів, коли вони беруть у руку упаковку з продукцією. Вони розповідають, допомагають, захищають та оберігають.

 

Дякую за розуміння та підтримку
Валерій Кривошей