ККПК презентував інноваційні рішення у пакуванні на WorldFood Ukraine
06.12.2023
Ергономічність, екологічність та ексклюзивність – сучасні вимоги ринку до упаковки для продуктів та інших товарів, яка має бути безпечною, зручною й відповідати індивідуальним потребам споживачів. Та чи здатний вітчизняний виробник забезпечити на сьогодні українські підприємства та ритейлерів картонною тарою, яка б задовольняла актуальні запити суспільства? На це запитання відповів Андрій Ребро, заступник директора департаменту продаж картону та упаковки Київського картонно-паперового комбінату Pulp Mill Holding під час виставки WorldFood Ukraine, що відбулась на початку листопада, та презентував інноваційні продукти в пакуванні, які нині пропонує комбінат.
Пакування «e-commerce box» – ефективне рішення для торгівлі онлайн
Події останніх років надали поштовх для популяризації інтернет-торгівлі. Сьогодні пропозиції великих та маленьких торговельних онлайн-майданчиків охоплюють широкий спектр продукції. Однак є декілька ключових вимог до тари, виконання яких забезпечить успіх будь-якого бізнесу, пов’язаного з доставкою: паковання має зберігати цілість товару під час транспортування, бути зручним та швидко відкриватися. У своїх розробках Київський КПК спирається лише на передові світові практики. І упаковка «e-commerce box» на сьогодні вирішує не лише базові задачі, але й значно розширює можливості споживачів:
- процес пакування настільки оптимізований, що дозволяє удвічі зменшити потребу в працівниках, а також знизити фізичне навантаження в пікові періоди замовлень;
- можлива повторна експлуатація та переробка пакувальних матеріалів для мінімізації впливу на довкілля. Упаковка, що не потребує застосування клейкої полімерної стрічки, дозволяє нівелювати один із факторів екологічного забруднення;
- отримувач під час відкривання пакунка убезпечений від травм, адже відривна стрічка усуває використання ріжучих предметів при розпакуванні.
В упаковці формату «e-commerce box» лише одним натисканням дно коробки автоматично розкладається та фіксується застібкою. Упаковка закривається спеціальною стрічкою, змащеною клеєм PSA. Відкрити таку посилку вдасться лише за допомогою відривної стрічки. Можна також використати додатковий клейкий елемент для повторного закриття коробки, якщо товар підлягає поверненню.
Успішні кейси виробництва упаковки для бізнесу
Київський КПК першим в Україні розпочав виробництво спеціальної упаковки для електронної комерції в промислових масштабах. І сьогодні ми пропонуємо варіативні рішення для різних сегментів онлайн-торгівлі. У сфері продажу косметичних товарів успішно співпрацюємо з торговельною мережею EVA (ТОВ «РУШ»). Також розробили сучасну упаковку для «Нової пошти» і Meest Express. Мережа магазинів «Аврора» нині тестує паковання «e-commerce box», як і багато інших постійних замовників та потенційних клієнтів. Водночас книгарні мають оцінити всі переваги упаковки, призначеної спеціально для відправки книжок. Вона легко трансформується під розмір книжки і при цьому достатньо міцна та фіксується клейкою стрічкою, щоб повністю забезпечити цілісність фоліанта.
Ексклюзивні пропозиції та індивідуальний підхід
Наше підприємство готове до втілення побажань та задумів замовника. Ми завжди намагаємося запропонувати цікаві й водночас практичні рішення навіть для надскладних завдань. Яскравим прикладом такої синергії з клієнтом стала розробка та реалізація кейсу для MAUDAU (FOZZY GROUP).
Це бокс для пляшки з вкладишем-капсулою безпеки, що має досить складну конструкцію захисних елементів. Вони створюють демпферну підкладку, завдяки якій при падінні пошкодиться тільки зовнішня частина боксу, а не його вміст. На упаковці розміщено відривну клейку стрічку, яка гарантує щільне закриття. Це зручна, надійна та безпечна конструкція.
Зручність для споживачів та оптимізація витрат – ключові вектори перспективного розвитку
Нове обладнання для «e-commerce box» дозволяє нам також удосконалювати інші види паковання. Наприклад, використовувати відривну стрічку в SRP-упаковці, яка додає чимало плюсів. У такій тарі відсутня перфорація, що значно зміцнює ящик. Особливо важливо це для тих компаній, які експортують свою продукцію, адже логістичний шлях у такому випадку набагато довший, ніж до українського споживача.
Таким чином, сучасна упаковка від Київського КПК, окрім базових функцій збереження товару під час транспортування, дає можливість оптимізувати технологічні процеси та значно зменшити логістичні й супутні витрати, а також видатки на персонал. До того ж вона створює додаткові можливості для брендингу та цінності для споживача.