Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Скляна упаковка – стан та перспективи

В.М. Кривошей, к.х.н.

09.10.2023

Упаковка зі скла вірою й правдою служить людині, продовжуючи утримувати провідні позиції в конкуренції з упаковкою з інших матеріалів, особливо при пакуванні рідкої продукції та напоїв. Цьому сприяють кілька важливих умов. Скляна тара є гігієнічною та безпечною, продукція в ній тривалий час залишається свіжою, з натуральним смаком. Жодний інший матеріал не може зрівнятися з унікальними властивостями скла. Скло не має запаху й смаку, воно газонепроникне, інертне, не реагує з упакованою продукцією. Статистика стверджує, що скло залишається найпопулярнішим матеріалом для виготовлення тари у світі. Незважаючи на те, що скляна тара може розбиватися, її переваги перевершують цей недолік із надлишком. Навіть звичайний споживач, як показали дослідження міжнародної маркетингової компанії TNS, віддає перевагу продукції в упаковці зі скла завдяки її безпеці для здоров’я, якості та можливості утилізації. Про це сказали 88 % опитаних споживачів продукції у 19 країнах Європи. Респонденти переконані, що скло як ніякий інший матеріал зберігає смак і споживчу цінність харчових продуктів та напоїв.Створення циркулярних технологій змушує кожного гравця в ланцюжку створення вартості продукції взяти на себе амбітні цілі. У цьому плані Dow з нетерпінням чекає на підтримку шляху сталого розвитку провідного світового бренду косметичної продукції класу люкс.

 

 

Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал