Одіссея упаковки: між сегментацією та уніфікацією
Т.О. Божко, к.мист.
27.07.2023
На сучасному товарному ринку наявна досить жорстка конкуренція виробників, що виготовляють тотожні або подібні товари. Особливо наочно ця конкуренція спостерігається в секторі харчової та косметичної продукції. У цій конкуренції одним із вирішальних чинників є образно-комунікативні властивості упаковки та етикетки, які недарма називають «мовчазним продавцем». На практиці сподівання на ефективність комунікативності паковань втілюються у дві взаємно протилежні тенденції.
З одного боку, пакувальна продукція потребує індивідуалізації та яскравого й наочного виокремлення від конкурентів. З іншого, за висновками наукового дослідження [2], інноваційні пропозиції маркетологів і дизайнерів стикаються з протидією вже сформованого в суспільстві «ідеалізованого» образу представлення кожного з товарів, що є майже «канонізованим».
Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал