Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Алгоритм розробки дизайну упаковки

Д.М. Вишневська, О.В. Чуєва, к.мист.

06.02.2023

Упаковка будь-якої продукції, тим більше енергетичних напоїв, здатна покращити продажі та зацікавленість покупця в продукті. Створення особливого дизайну упаковки та бренду продукції не тільки відрізняє її виробників на ринку, але й робить їх більш конкурентними. За даними компанії Pro Consulting, пересічний українець випиває приблизно 0,6 л енергетиків на рік, натомість у Європі цей же показник – у межах 5-6 л на рік. Це означає, що ринок енергетиків в Україні має потенційні можливості для розвитку. Із цих міркувань розробка дизайну упаковки для енергетичних напоїв є актуальним напрямом, щоб надати позитивну динаміку розвиткові цих напоїв. 

 

Енергетичні напої серед більшості споживачів не є популярними, оскільки вважається, що вони погано впливають на здоров’я. Тому при реалізації цього проєкту було вирішено скористатися методом «незвичного» і розробити дизайн упаковки енергетичного напою та його бренд, відмовившись від стандартного поняття «енергетик» і його візуальних особливостей. Наш алгоритм функціональних дій базувався на переосмисленні визначення енергетика як такого, що автоматично є «шкідливим». Тому вирішили наділити енергетик оздоровчими властивостями натуральних корисних інгредієнтів, які бадьорять людину та сприяють її енергетичному балансу.

 

 

Для ознайомлення з даним матеріалом потрібно передплатити журнал