Журнал

для виробників та споживачів тари і упаковки

Асоціація

пакувальників
україни

b2b

пошуковий портал
тари і упаковки

Українська етикетка для вина останньої чверті ХХ ст.

О.М. Мікула, Національна академія мистецтва і архітектури, м. Київ

07.06.2022

На тлі тих подій, що кояться в Україні, нелегко перемкнутися від потоку новин із фронтів на спокійну кабінетну аналітику пожовклих українських етикеток для вина середини-кінця минулого століття, коли за накатаними доморощеними прийомами українські радянські графіки, спираючись на свій звужений низьким інтелектом досвід (бо за радянською ідеологічною стіною неможливо було пізнати здобутки колег із вільного світу) кропали схожі одна на одну етикетки, не дуже при цьому відрізняючись своїм професійним рівнем від рівня членів художніх рад, які затверджували їх опуси до друку. Тому перед тим, як почати достатньо рутинний аналіз зробленого в минулому, давайте впевнено вигукнемо: «Перемога за Україною! Все буде Україна!»

 

Читати статтю