Актуальні вимоги до упаковки в часи COVID-19
Н.В. Кулик, к.х.н., О.О. Степанова, НУХТ, м. Київ
15.04.2022
(Закінчення. Початок у журналі «Упаковка», 2022 р., № 1, с. 31–33)
В останні два роки навчання як у школах, так і у вищих навчальних закладах відбувалося переважно дистанційно. Цей перехід сприяв освоєнню викладачами цифрових інструментів для обміну даними та онлайн-конференцій. Викладачам, студентам та учням довелося адаптуватися до нової форми навчання. Однак головною проблемою обмежень під час пандемії є не так якість навчання, як питання соціалізації. Теперішні умови, коли дітей позбавляють значної частини спілкування, можуть мати негативні наслідки. Для повноцінної соціалізації дитина має спілкуватися з усіма віковими й соціальними категоріями, і кожна з них має певний вплив на її розвиток. Для дорослого три місяці ізоляції – не велика проблема. А на дитину це матиме незворотний вплив, або ж цей вплив потім буде дуже важко компенсувати.